Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/124
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондаренко, В. І.-
dc.contributor.authorБутиріна, М. В.-
dc.date.accessioned2019-05-31T06:06:06Z-
dc.date.available2019-05-31T06:06:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/124-
dc.descriptionДо сучасного кабінету висуваються такі вимоги: 1. Кабінет повинен бути окремою аудиторією у навчальному закладі, яка обладнана відповідно до мети і задач вивчення предмета. При оформленні кабінету враховується специфіка навчальної діяльності вчителя та учнів, що визначені типом навчального закладу, його місією. В ідеальному варіанті цей кабінет має підсобне приміщення, оскільки його наявність дозволяє вчителеві зосередитись і набратись сил перед черговим уроком, зберігати наочні посібники, аудіо- та відеоматеріали. Розташування кабінету в приміщенні навчального закладу не є принциповим питанням, але виправданим є розміщення поруч кабінетів навчальних дисциплін одного циклу. У кабінеті необхідно мати атрибути і матеріали національної символіки. 2. Навчальний кабінет повинен мати необхідні матеріали для роботи учня з предмета. Сюди належать: наявність технічних засобів навчання, наочність, методичне забезпечення навчального предмета та ін. 3. Кабінет повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, бути просторим, теплим та затишним. Має добре освітлюватись та провітрюватись. Важливу роль відіграють меблі, якими обладнаний кабінет. В ідеальному варіанті це фабричний комплект, який включає в себе набір учнівських столів та стільців, вчительського столу, меблеву стінку, розраховану для зберігання необхідних методичних матеріалів. Кабінет оснащується відповідними меблями і пристроями: для зберігання книжок, макетів, альбомів використовуються секційні шафи-стелажі, для таблиць обладнуються спеціальні шафи-ящики, а для карт краще використовувати спеціальні картосховища. У жодному разі не прикріплюйте парти та стільці до підлоги, тому що це не дасть можливість вчителеві мобільно розташувати учнівські парти відповідно до виду уроку, а також заважає якісному прибиранню кабінету. 4. Кабінет повинен бути зручним для проведення засідань методичних об’єднань вчителів та інших форм підвищення кваліфікації вчителів з предмету. 5. У шкільному кабінеті мають бути створені умови для проведення позакласних заходів, факультативних занять. 6. Укомплектованість кабінету навчальним обладнанням, навчально-методичним комплексом засобів навчання, необхідних для виконання освітньої програми школи. 7. Відповідність навчально-методичного комплексу та комплексу засобів навчання профілю кабінету, вимогам стандарту освіти та освітнім програмам. 8. Наявність комплексу дидактичних матеріалів, типових завдань, тестів, творів та інше, матеріалів для моніторингу якості навчання та навчально-виховного процесу. 9. Забезпеченість підручниками, дидактичними матеріалами, роздавальним матеріалом згідно з чинними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів. 10. Розклад роботи шкільного кабінету за обов’язковою програмою, факультативних занять, програми додаткової освіти, індивідуальних занять з дітьми, що відстають у навчанні, з обдарованими дітьми, консультацій тощо. 11. Стендовий матеріал шкільного кабінету: рекомендації для учнів щодо проектування їх навчальної діяльності, виконання програми розвитку їх суспільних умінь і навичок, організації та виконання домашнього завдання, підготовки до різних форм навчально-пізнавальної діяльності (тестування, заліки, співбесіди та ін.). 12. Дотримання правил техніки безпеки, санітарно-гігієнічних норм у навчальному кабінеті. 13. Шкільний кабінет повинен бути постійно діючим (швидко відображати видатні події у світі, країні, місті). У кабінеті влаштовуються тимчасові та постійні експозиції посібників, книг, зразків робіт тощо. Тимчасово експонуються матеріали, необхідні для вивчення окремих тем і розділів програми. Посібники, виготовлені учнями, стінгазети, поради з підготовки до тематичних, підсумкової державної атестації, олімпіад, конкурсів, рефератів тощо.ru_RU
dc.description.abstractМетодичні рекомендації до виконання самостійних завдань з навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі» студентами ОКР «Спеціаліст», «Магістр» галузей знань: 0101. Педагогічна освіта, 0301. Соціально-політичні науки, 0102. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 0402. Фізико-математичні науки (денної та заочної форми навчання) складено відповідно до типової навчальної програми «Охорона праці в галузі», схваленої Науково-методичною комісією з цивільної безпеки Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 16 лютого 2011 р., прот. № 03/02 та Вченою Радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 23 лютого 2011 р., протокол № 2ru_RU
dc.publisher[б. в.]ru_RU
dc.subjectметодичні рекомендаціїru_RU
dc.subjectсамостійні завданняru_RU
dc.subjectохорона праці в галузіru_RU
dc.subjectкабінет навчального закладуru_RU
dc.subjectоформлення навчальних кабінетівru_RU
dc.subjectпаспорт навчальної аудиторіїru_RU
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання самостійних завдань з навчальної дисципліни "Охорона праці в галузі"ru_RU
dc.title.alternativeстуд. ОКР "Спеціаліст", "Магістр"ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Метод.рек.сам.завд. Охорона праці в галузі 2014.pdf6,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.