Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/228
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКачан, О. А.-
dc.contributor.authorПристинський, В. М.-
dc.date.accessioned2020-06-16T09:01:52Z-
dc.date.available2020-06-16T09:01:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/228-
dc.descriptionСучасний світ щоденно зазнає суттєвих змін, що вимагає нових підходів у підготовці людини до життя, зокрема й засобами освіти та фізкультурно- оздоровчої роботи. Традиційна освіта, зберігаючи свій конструктивний зміст, ще багато в чому не відповідає потребам сьогодення та перспективам розвитку, що очікують на людину вже в недалекому майбутньому. Реформування та модернізація сучасної освіти України в напрямку інтеграції в Європейський освітній простір передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, незалежно від її здібностей, має право на успіх у житті, на максимальне розкриття власних здібностей і талантів. Отже потрібні конструктивні зміни, що зупиняють негативні тенденції, перетворять українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку й конкурентоспроможності. Для того, щоб бути співрозмірною з часом, освіта має носити інноваційний характер, йти попереду тих вимог, які суспільство поставить перед особистістю вже через декілька років. Інноваційність освіти, на наш погляд, має полягати у нововведеннях в діяльність навчально-виховних закладів, у навчально-виховний процес, що є нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв’язок із життям, знижуватиме свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування інноваційних засобів навчання, в тому числі й у сфері фізкультурно-спортивної діяльності. Реалізація цих вимог не може здійснюватися безсистемно, без урахування новітнього педагогічного досвіду.en_US
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику представлено інноваційні підходи щодо використання у фізкультурно-спортивній діяльності планшетного комп’ютера, пульсометрів, гаджетів, 3D технологій, динамічно керованих моделей, безконтактних сенсорних систем як чинників соціалізації учнівської молоді. Надано методичні рекомендації щодо їх упровадження та використання в процесі фізичного виховання у взаємодії з рекреативними та психорегулятивними засобами, формами і методами навчання і виховання; орієнтовні план-конспекти щодо їх практичного впровадження на уроках з легкої атлетики, волейболу, гімнастики, туризму, баскетболу, хортингу. Матеріал посібника орієнтований на вчителів фізичної культури, тренерів-викладачів, керівників спортивних гуртків та секцій, соціальних педагогів, студентів і магістрантів з метою підвищення професійної майстерності, фахового зростання та модернізації змісту фізичного виховання щодо підвищення ефективності його впливу на розвиток організму учнів, оптимізацію рухової активності, мотивацію щодо ведення здорового способу життя.en_US
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectучнівська молодьen_US
dc.subjectфізкультурно-спортивна діяльністьen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectкомп'ютериen_US
dc.subjectпульсометриen_US
dc.subjectгаджетиen_US
dc.subject3D технологіїen_US
dc.subjectдинамічно керовані моделіen_US
dc.subjectбезконтактні сенсорні системиen_US
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології фізкультурно-спортивної спрямованості в соціалізації учнівської молодіen_US
dc.title.alternativeнавч.-метод. посіб.en_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.