Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/242
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБеседін, Б.Б.-
dc.contributor.authorМаксименко, І.О.-
dc.date.accessioned2020-06-23T18:43:26Z-
dc.date.available2020-06-23T18:43:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/242-
dc.descriptionThe article is devoted to the problem of activating cognitive activity at the lessons of mathematics, revealing the main ways of improving the learning process through extra curricular work of pupils at secondary education institutions. The authors rely on their own experience in teaching mathematics in the classes of different teaching profilesen_EN
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемi активiзацiї пiзнавальної дiяльностi на уроках математики, розкриттю основних шляхiв удосконалення процесу навчання за допомогою позакласної роботи учнiв в закладах середньої освiти. Автори спираються на власний досвiд викладання математики в класах рiзних профiлiв навчанняen_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 9;129-132-
dc.subjectпозакласна роботаen_EN
dc.subjectпiзнавальна дiяльнiстьen_EN
dc.subjectактивнiсть учнiвen_EN
dc.subjectпроцес навчанняen_EN
dc.titleПозакласна робота з математики як засіб підвищення пізнавальної активності учнівen_EN
dc.title.alternativePositive work on mathematics as a means of increasing the knowledge activity of teachersen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 9

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp129-132.pdf148,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.