Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/257
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пристинский, В. | - |
dc.contributor.author | Макущенко, І. | - |
dc.contributor.author | Осіпцов, А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T08:20:06Z | - |
dc.date.available | 2020-06-26T08:20:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-7413-18-8 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/257 | - |
dc.description | Інтенсивний розвиток сучасного суспільства передбачає досягнення реальних стандартів демократії, соціально орієнтованих прав і свобод людини. Відтак є необхідним створення такого соціокультурного середовища, яке б забезпечувало можливості для самовираження та самоствердження особистості, виховання її сили духу і тіла як способу і стилю життя людини. Збереження здоров’я є однією з глобальних проблем, вирішення якої обумовлює не тільки перспективи майбутнього розвитку людства, а й сам факт його подальшого існування як біологічного виду. Проблема загрози здоров’ю розглядається світовою спільнотою як антропологічний виклик планетарного масштабу (поряд із загрозою світової війни, екологічними катаклізмами, нерівністю в економічному розвитку країн, демографічною загрозою, недостатністю природних ресурсів). | en_EN |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику представлені педагогічні технології, що дозволяють учнівській молоді поглибити знання про здоров’я і здоровий спосіб життя, як особистісну і соціальну цінність людини. Практичні рекомендації з організації та методики проведення сюжетних рухливо- пізнавальних ігор, сценарії проведення інформаційно-просвітницьких, фізкультурно- оздоровчих і спортивно-масових заходів допоможуть педагогам-організаторам, учителям загальноосвітніх навчально-виховних закладів у розробці авторських програм з розвитку пізнавальної активності учнів щодо формування валеологічного світогляду. Матеріал посібника також зорієнтований на професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів фізичної культури, фахівців з основ здоров’я щодо розвитку творчого потенціалу особистості в реалізації феномену здоров’я людини. | en_EN |
dc.publisher | ТОВ "ППНС" | en_EN |
dc.subject | педагогічні технології | en_EN |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_EN |
dc.subject | філософія здоров'я людини | en_EN |
dc.subject | оздоровчі функції фізичної культури | en_EN |
dc.subject | психолого-педагогічна характеристика | en_EN |
dc.subject | діти | en_EN |
dc.subject | підлітки | en_EN |
dc.subject | рухова активність | en_EN |
dc.subject | ігрова діяльність | en_EN |
dc.subject | рухливо-пізнавальні ігри | en_EN |
dc.title | Здоров'язбережувальні технології в організації спортивно-масової і фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та підлітками | en_EN |
dc.title.alternative | навч.-метод. посіб. | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пристинський В., Макущенко І., Осіпцов А. Здоров'язбережувальні технології...,2017.pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.