Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/259
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гейтенко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Пристинський, В. М. | - |
dc.contributor.author | Пристинська, Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T09:07:58Z | - |
dc.date.available | 2020-06-26T09:07:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-7780-06-8 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/259 | - |
dc.description | Розвиток сучасного суспільства передбачає високі стандарти демократії, соціально зорієнтованих прав та свобод людини. Відповідно до закону України „Про освіту” метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору. Проте складні соціально-економічні умови, досить низький морально-етичний рівень суспільства створюють нестабільне середовище, на тлі якого утворюються неформальні молодіжні організації та групи. Особливий інтерес та певну соціальну застереженість для оточення становлять антисоціальні субкультури, як-от: скінхеди, гопники, любери, нацисти, антифи, навколофутбольні фанати, панки, металісти, байкери, готи, емо та інші. Такі організації найчастіше негативно впливають на соціалізацію та становлення особистості старшокласників. Будучи однією з найменш адаптованих і соціально незахищених груп, старшокласники несуть на собі відбиток загальної соціальної невизначеності, невпевненості, тривожності на тлі кризи розвитку особистості, що супроводжується частою зміною авторитетів, переглядом ставлення до стосунків з оточенням, пошуком можливості самовираження, примикаючи тим самим до неформальних молодіжних груп та організацій. | en_EN |
dc.description.abstract | У монографії представлено результати теоретико- експериментального дослідження проблеми педагогічного супроводу соціалізації старшокласників у середовищі неформальних молодіжних організацій. Запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності умов, які б забезпечували педагогічний супровід підлітків-неформалів щодо їхньої орієнтації на вибір організацій просоціального спрямування. | en_EN |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | en_EN |
dc.subject | педагогічний супровід | en_EN |
dc.subject | соціалізація старшокласників | en_EN |
dc.subject | неформальні молодіжні організації | en_EN |
dc.title | Педагогічний супровід підлітків старшого шкільного віку у середовищі асоціальних й антисоціальних неформальних молодіжних організацій | en_EN |
dc.title.alternative | монографія | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Наукові документи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДЛІТКІВ...2019.pdf | 2,57 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.