Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/259
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГейтенко, В. В.-
dc.contributor.authorПристинський, В. М.-
dc.contributor.authorПристинська, Т. М.-
dc.date.accessioned2020-06-26T09:07:58Z-
dc.date.available2020-06-26T09:07:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-617-7780-06-8-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/259-
dc.descriptionРозвиток сучасного суспільства передбачає високі стандарти демократії, соціально зорієнтованих прав та свобод людини. Відповідно до закону України „Про освіту” метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору. Проте складні соціально-економічні умови, досить низький морально-етичний рівень суспільства створюють нестабільне середовище, на тлі якого утворюються неформальні молодіжні організації та групи. Особливий інтерес та певну соціальну застереженість для оточення становлять антисоціальні субкультури, як-от: скінхеди, гопники, любери, нацисти, антифи, навколофутбольні фанати, панки, металісти, байкери, готи, емо та інші. Такі організації найчастіше негативно впливають на соціалізацію та становлення особистості старшокласників. Будучи однією з найменш адаптованих і соціально незахищених груп, старшокласники несуть на собі відбиток загальної соціальної невизначеності, невпевненості, тривожності на тлі кризи розвитку особистості, що супроводжується частою зміною авторитетів, переглядом ставлення до стосунків з оточенням, пошуком можливості самовираження, примикаючи тим самим до неформальних молодіжних груп та організацій.en_EN
dc.description.abstractУ монографії представлено результати теоретико- експериментального дослідження проблеми педагогічного супроводу соціалізації старшокласників у середовищі неформальних молодіжних організацій. Запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності умов, які б забезпечували педагогічний супровід підлітків-неформалів щодо їхньої орієнтації на вибір організацій просоціального спрямування.en_EN
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаen_EN
dc.subjectпедагогічний супровідen_EN
dc.subjectсоціалізація старшокласниківen_EN
dc.subjectнеформальні молодіжні організаціїen_EN
dc.titleПедагогічний супровід підлітків старшого шкільного віку у середовищі асоціальних й антисоціальних неформальних молодіжних організаційen_EN
dc.title.alternativeмонографіяen_EN
dc.typeBooken_EN
Располагается в коллекциях:Наукові документи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДЛІТКІВ...2019.pdf2,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.