Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/268
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПристинський, В. М.-
dc.contributor.authorПристинська, Т. М.-
dc.contributor.authorЛисецька, О. А.-
dc.contributor.authorСивук, А. О.-
dc.date.accessioned2020-07-02T10:11:55Z-
dc.date.available2020-07-02T10:11:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/268-
dc.descriptionОстаннім часом в Україні спостерігається погіршення стану здоров’я і фізичної підготовленості дітей та учнівської молоді. Це пояснюється насамперед тим, що існуюча система фізичного виховання не відповідає сучасним вимогам і міжнародним стандартам. Серед основних причин цієї ситуації необхідно відзначити, насамперед, знецінення соціальної престижності фізичної культури і спорту у навчально-виховних закладах освіти та суспільстві, що зумовлює низький рівень по- зитивної мотивації учнів до систематичних занять, потреби ведення здорового способу життя.en_EN
dc.description.abstractПредставлено ідею впровадження «школи сприяння здоров’я» як ефективного чинника управ- ління пізнавальною діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл по забезпеченню здорового способу життя, збереження і зміцнення здоров’я. Розглядаються чинники, котрі спонукають підвищення інтересу дітей і підлітків до фізичного самовдосконалення в процесі організованих і самостійних занять. Доведено, що формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом має здійснюватись на підставі урахування індивідуальних і типологічних особливостей нервової системи школярів, соціально-економічних умов життя, новаторських освітніх технологій, організаційно-методичних умов забезпечення процесу шкіль- ного фізичного виховання. Розв’язання цих питань сприятиме вдосконаленню організаційно-методичної основи фізичного виховання школярів, перетворить учня з об’єкта педагогічного процесу в суб’єкт, під- вищить його активність і зацікавленість у досягненні високого рівня власного стану фізичного здоров’я.en_EN
dc.subjectпізнавальні здібностіen_EN
dc.subjectфізичні уміння і навичкиen_EN
dc.subjectшкола "сприяння здоров'я"en_EN
dc.subjectучителіen_EN
dc.subjectюнацький вікen_EN
dc.subjectособистістьen_EN
dc.subjectмотиваціяen_EN
dc.titleФормування в учнівської молоді позитивної мотивації до занять фізичною культурою і спортом на засадах вп ровадження ідеї школи сприяння здоров'яen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Наукові публікації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ж.Молодий вчений №2(66),2019р.,стор.354.pdf386,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.