Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/268
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пристинський, В. М. | - |
dc.contributor.author | Пристинська, Т. М. | - |
dc.contributor.author | Лисецька, О. А. | - |
dc.contributor.author | Сивук, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T10:11:55Z | - |
dc.date.available | 2020-07-02T10:11:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/268 | - |
dc.description | Останнім часом в Україні спостерігається погіршення стану здоров’я і фізичної підготовленості дітей та учнівської молоді. Це пояснюється насамперед тим, що існуюча система фізичного виховання не відповідає сучасним вимогам і міжнародним стандартам. Серед основних причин цієї ситуації необхідно відзначити, насамперед, знецінення соціальної престижності фізичної культури і спорту у навчально-виховних закладах освіти та суспільстві, що зумовлює низький рівень по- зитивної мотивації учнів до систематичних занять, потреби ведення здорового способу життя. | en_EN |
dc.description.abstract | Представлено ідею впровадження «школи сприяння здоров’я» як ефективного чинника управ- ління пізнавальною діяльністю учнів загальноосвітніх шкіл по забезпеченню здорового способу життя, збереження і зміцнення здоров’я. Розглядаються чинники, котрі спонукають підвищення інтересу дітей і підлітків до фізичного самовдосконалення в процесі організованих і самостійних занять. Доведено, що формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом має здійснюватись на підставі урахування індивідуальних і типологічних особливостей нервової системи школярів, соціально-економічних умов життя, новаторських освітніх технологій, організаційно-методичних умов забезпечення процесу шкіль- ного фізичного виховання. Розв’язання цих питань сприятиме вдосконаленню організаційно-методичної основи фізичного виховання школярів, перетворить учня з об’єкта педагогічного процесу в суб’єкт, під- вищить його активність і зацікавленість у досягненні високого рівня власного стану фізичного здоров’я. | en_EN |
dc.subject | пізнавальні здібності | en_EN |
dc.subject | фізичні уміння і навички | en_EN |
dc.subject | школа "сприяння здоров'я" | en_EN |
dc.subject | учителі | en_EN |
dc.subject | юнацький вік | en_EN |
dc.subject | особистість | en_EN |
dc.subject | мотивація | en_EN |
dc.title | Формування в учнівської молоді позитивної мотивації до занять фізичною культурою і спортом на засадах вп ровадження ідеї школи сприяння здоров'я | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ж.Молодий вчений №2(66),2019р.,стор.354.pdf | 386,34 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.