Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловко, М. Б.
dc.contributor.authorМіхєєва, О. І.
dc.date.accessioned2020-09-21T19:37:05Z-
dc.date.available2020-09-21T19:37:05Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/343-
dc.descriptionЦя книга присвячена проблемі педагогічного супроводу дошкільного дитинства як особливої системи взаємодії дорослого та дитини у контексті їхнього особистісного зростання. Однією з ключових ознак сучасної педагогічної науки й практики є спрямованість на реалізацію принципу дитиноцентризму, націленість на забезпечення повноцінної життєдіяльності кожної дитини. Дитинство – унікальний, самоцінний період становлення особистості, який має яскраво виражену специфіку вікового розвитку, що вимагає особливого педагогічного супроводу та сприятливих умов. Ускладнення економічних, політичних, соціальних чинників нашого швидкоплинного життя визначає певні парадоксипротиріччя у сфері сучасного дитинства й наразі актуалізує потребу в переосмисленні гуманітарними науками феномену сучасного дитинства та відповідно позиції педагога у його просторі-часі. До основних видів діяльності дошкільника відносять гру та спілкування, тож ігрове спілкування і є тим самим базисом, у межах якого відбувається розвиток дитячої особистості. Інтерактивні ігри, спрямовані на розвиток різних аспектів активності, дозволяють кожній дитині вільно та легко спілкуватися, взаємодіяти, виявляти інтелектуальну ініціативу, вдосконалювати емоційну та мовленнєву культуру, набувати соціальних навичок і досвіду. У цій книзі ви знайдете також багато інтерактивних ігор та вправ, які допоможуть дітям і дорослим відчути радість життя. Особлива увага надається іграм, що сприяють створенню у групі відчуття безпеки, довіри, розвитку почуття приналежності до колективу. Участь у запропонованих іграх потребує від дитини сили волі, смілості, творчості – тобто саме тих якостей, що є необхідними для формування оптимістичного ставлення до життя.ru_RU
dc.description.abstractУ посібнику з педагогічного супроводу дошкільного дитинства висвітлюються актуальні проблеми дошкільної освіти. Визначаються концептуальні підходи до феномену дитинства у науковому просторі, характеризуються особливості світу дошкільного дитинства, обґрунтовується проблема педагогічного супроводу дитинства у контексті особистісно- орієнтованої парадигми освіти. Значне місце посідає обговорення ролі, змісту та особливостей використання інтерактивних ігор як ефективного засобу педагогічного супроводу дитинства. Пропонований посібник призначений для майбутніх фахівців дошкільної освіти, для вихователів дошкільних закладів. Матеріали посібника можуть бути використаними, як під час проведення навчальних заходів у педагогічних коледжах і вишах, так і у роботі педагогів- практиків.ru_RU
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаru_RU
dc.subjectнауковий простірru_RU
dc.subjectфеномен дитинстваru_RU
dc.subjectдитинствоru_RU
dc.subjectпедагогічний супровідru_RU
dc.subjectособистісно-орієнтована парадигма освітиru_RU
dc.subjectпедагогічна підтримкаru_RU
dc.subjectінтерактивна граru_RU
dc.titleПедагогічний супровід дошкольного дитинстваru_RU
dc.title.alternativeнавч. посіб.ru_RU
dc.typeBookru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічний супровід дошкільного дитинства.pdf10,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.