Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Ю.А.-
dc.contributor.authorБеседін, Б.Б.-
dc.date.accessioned2021-07-07T02:58:34Z-
dc.date.available2021-07-07T02:58:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/492-
dc.description.abstractДана стаття присвячена використанню координатному i векторному методам розв’язання задач на уроках геометрiї. Об’єктом вивчення є процес вивчення геометрiї у загальноосвiтнiй школi. При вивченнi даного питання, виявлено, що вивчення координатно-векторного метода буде бiльш ефективним, якщо використовувати продуману систему задач для формування окремих компонентiв метода.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 3;150-153-
dc.subjectкоординатний методen_EN
dc.subjectвекторний методen_EN
dc.titleВикористання координатного та векторного методу в шкільному курсі геометріїen_EN
dc.typeArticleen_EN
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150.pdf85,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.