Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/541
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гейтенко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Пристинський, В. М. | - |
dc.contributor.author | Зайцев, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T07:57:49Z | - |
dc.date.available | 2021-08-30T07:57:49Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/541 | - |
dc.description | ПЕРЕДМОВА ..................................................................................................6 РОЗДІЛ 1. Теорія і методика дитячо-юнацького спорту як наукова та навчальна дисципліна....................................................................................9 1.1. Процес підготовки юних спортсменів як об’єкт і предмет викладання .....................................................................................9 1.2. Загальні закономірності підготовки юних спортсменів ..................... 10 1.3. Характеристика основних тенденцій розвитку та напрямів наукових досліджень проблем дитячо-юнацького спорту ........................................ 15 1.4. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей .. 18 1.5. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .... 19 РОЗДІЛ 2. Спорт як чинник розвитку й виховання дітей та підлітків ..................................................................................................... 20 2.1. Розвиток вітчизняної теорії і методики дитячого та юнацького спорту ........................................................................................................... 20 2.2. Особливості організації спортивної підготовки дітей та підлітків у закладах загальної середньої освіти різних типів ...................................... 22 2.3. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей .. 37 2.4. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .... 38 РОЗДІЛ 3. Структура та зміст підготовки юних спортсменів ............... 39 3.1. Етапи багаторічної підготовки ............................................................. 39 3.2. Особливості побудови макроциклів .................................................... 41 3.3. Типи та особливості побудови мезо- та мікроциклів ......................... 43 3.4. Характеристика форм організації занять та їх спрямованість ........... 47 3.4. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей .. 49 3.5. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .... 49 РОЗДІЛ 4. Побудова навчально-тренувального процесу на засадах теорії періодизації ......................................................................................... 51 4.1. Особливості побудови річних тренувальних циклів у різних видах спорту ........................................................................................................... 51 4.2. Особливості побудови навчально-тренувальних занять в командних ігрових видах спорту (на прикладі футболу) ............................................. 54 4.3. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей .. 72 4.4. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .... 73РОЗДІЛ 5. Особливості методики навчання та виховання юних спортсменів .................................................................................................... 74 5.1. Врахування вікових функціональних особливостей організму юних спортсменів .................................................................................................. 74 5.2. Загальні та специфічні принципи навчання та спортивної підготовки .................................................................................................... 83 5.3. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей .. 92 5.4. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .... 93 РОЗДІЛ 6. Особливості навчально-тренувальних навантажень в заняттях з юними спортсменами ............................................................ 94 6.1. Характер фізичних навантажень.......................................................... 94 6.2. Обсяг та інтенсивність фізичних навантажень ................................... 96 6.3. Спрямованість фізичних навантажень .............................................. 100 6.4. Координаційна складність фізичних навантажень ........................... 107 6.5. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей 108 6.6. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .. 109 РОЗДІЛ 7. Контроль й управління навчально-тренувальним процесом юних спортсменів ....................................................................................... 110 7.1. Мета, об’єкт і види контролю ............................................................ 110 7.2. Контроль й управління змагальною діяльністю ............................... 114 7.3. Контроль й управління тренувальними і змагальними навантаженнями ........................................................................................ 115 7.4. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей 116 7.5. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .. 117 РОЗДІЛ 8. Особливості виховної роботи з юними спортсменами ...... 118 8.1. Методи виховання в спорті ................................................................ 118 8.2. Мотивація юного спортсмена ............................................................ 122 8.3. Виховання морально-вольових якостей ............................................ 127 8.4. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей 131 8.5. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .. 131 РОЗДІЛ 9. Психологічна підготовка юних спортсменів ....................... 133 9.1. Особливості психологічного забезпечення підготовки в спорті ..... 135 9.2. Види психологічної підготовки спортсменів та команд .................. 137 9.3. Засоби психологічної підготовки в спорті ........................................ 143 9.4. Контрольні питання для перевірки професійних компетентностей 147 9.5. Літературні та інформаційні ресурси для самостійної підготовки .. 148ПІСЛЯМОВА .............................................................................................. 149 ДОДАТКИ Перевірка успішності результатів формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти (контрольне тестування) ........................................................................... 152 Варіант 1 ..................................................................................................... 152 Варіант 2 ..................................................................................................... 155 Варіант 3 ..................................................................................................... 158 Варіант 4 ..................................................................................................... 161 Варіант 5 ..................................................................................................... 164 Варіант 6 ..................................................................................................... 167 Варіант 7 ..................................................................................................... 170 | en_EN |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику системно викладено основи теорії і методики дитячо-юнацького спорту. Представлено сучасну методологію навчання, тренування й виховання юних спортсменів; медико-біологічні засади розвитку організму дітей та підлітків; методику розвитку рухових якостей та навчання й тренування; основи планування, управління й контролю за навчально-тренувальним процесом юних спортсменів. Матеріали посібника можуть бути використані в процесі професійно- педагогічної підготовки студентів, магістрантів, аспірантів зі спеціальності 017 – Фізичне виховання і спорт, 014.11 – Середня освіта (Фізична культура). | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | en_EN |
dc.subject | спорт | en_EN |
dc.subject | дитячо-юнацький спорт | en_EN |
dc.subject | підготовка спортсменів | en_EN |
dc.subject | спортивна підготовка | en_EN |
dc.subject | виховна робота | en_EN |
dc.subject | мотивація | en_EN |
dc.subject | організація занять | en_EN |
dc.subject | багаторічна підготовка | en_EN |
dc.subject | макроцикли | en_EN |
dc.subject | мезоцикли | en_EN |
dc.subject | тренування | en_EN |
dc.subject | командні ігрові види спорту | en_EN |
dc.subject | футбол | en_EN |
dc.subject | методика навчання | en_EN |
dc.subject | фізичні навантаження | en_EN |
dc.subject | контроль | en_EN |
dc.subject | психологічна підготовка | en_EN |
dc.subject | контрольне тестування | en_EN |
dc.title | Теорія і методика дитячого та юнацького спорту | en_EN |
dc.title.alternative | навч.-метод. посіб. | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ДИТЯЧОГО ТА ЮНАЦЬКОГО СПОРТУ.pdf | 2,3 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.