Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/561
Название: Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених
Авторы: Топольник, Я. В.
Гарань, Н. С.
Сипченко, О. М.
Фатальчук, С. Д.
Ключевые слова: вища освіта
академічна доброчесність
плагіат
професійна етика
Дата публикации: 2021
Издательство: [б. в.]
Краткий осмотр (реферат): В умовах реформування освіти України, модернізації її змісту, зміни формату в руслі сучасних загальноєвропейських тенденцій та згідно з потребами й вимогами суспільства особливого зна- чення набуває питання академічної доброчесності, що ґрунтується на затверджених нормах і кращих досягненнях світової науки, історії, культури. Представлене дослідження висвітлює й узагаль- нює думки, уявлення та досвід закордонних науковців із різноманітних аспектів і проблем академічної доброчесності. Так, у проаналізованій статті Ахмеда Хаула з університету Шарджі висвітлюються виклики, що стоять перед закладами вищої освіти Азії та Близького Сходу, пропонуються стратегії, які можна реалізувати для впровадження цінностей академічної доброчесності та запобігання можливим порушенням. Представлено пропозиції Мохамеда Ю. Маттара з юридичного коледжу Університету Катару, як через міжнародні стандарти акредитації та забезпечення якості освіти впроваджувати академічну доброчесність. Ученим доведено, що академічна доброчесність – голов- ний чинник в ухваленні рішення щодо акредитації освітнього закладу та його можливого рейтингу. Також авторами досліджено відмінності академічної мотивації між здобувачами Сполучених Штатів Америки й України у зв’язку з їхніми моральними переконаннями та поведінкою щодо шахрайства або залучення до хибних практик; подано аналіз публікації Ф. Еллін і К. Філліпс щодо академічної нечес- ності серед здобувачів освіти на Барбадосі. Розглянуто практичні розробки й оцінки національних семінарів академічної доброчесності для сектору вищої освіти в Австралії. Підсумком статті є думка про те, що саме сприяння й активна підтримка академічної доброчес- ності є важливою проблемою для освітніх закладів України. Особливої актуальності проблема набула в реаліях сучасного освітнього середовища, де повсюдним став вільний доступ до будь-якої інформації, що дозволяє безкарно присвоювати інтелектуальну власність. Для ефективної боротьби з ака- демічно недоброчесною поведінкою учасників освітнього процесу необхідно забезпечити їх знаннями та відповідними навичками для запобігання академічно неправомірним проявам, елімінації таких.
Описание: Топольник Я. В. Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених / Я. В. Топольник, Н. С. Гарань, О. М. Сипченко, С. Д. Фатальчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, Т. 3. - С. 135-139
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/561
Располагается в коллекциях:Наукові публікації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.