Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБібікова, І.В.-
dc.contributor.authorТурка, Т.В.-
dc.contributor.authorСтьопкін, А.В.-
dc.date.accessioned2023-04-11T18:22:44Z-
dc.date.available2023-04-11T18:22:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-966-1554-82-4-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/755-
dc.descriptionThe article is devoted to the problem of implementing the content through-line «Entrepreneurship and Financial Literacy» in mathematics lessons while solving problems of financial and economic content. Problems which illustrate the implementation of this line are given there.en_EN
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики під час розв’язування задач фінансового та економічного змісту. Наведено задачі, які ілюструють реалізацію даної ліній. Стаття написана з досвіду роботи.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;95-99-
dc.subjectнаскрізні лініїen_EN
dc.subjectматематикаen_EN
dc.subjectзадачі з фінансовим змістомen_EN
dc.titleРеалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках математики в умовах НУШen_EN
dc.title.alternativeImplementation of the content through-line "Entrepreneurship and Financial Literacy" in mathematics lessons in the New Ukrainian Schoolen_EN
dc.typeArticleen_EN
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp095-099.pdf413,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.