Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/774
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кайдан, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Тараненко, Г.І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T18:19:29Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T18:19:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кайдан Н.В., Тараненко Г.І. Мотивація освітнього процесу засобами гейміфікації. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 74–78. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295357 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2413-2667 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/774 | - |
dc.description | Nataliia V. Kaidan, Hanna I. Taranenko Donbas State Pedagogical University, Sloviansk, Ukraine; «Technical University «METINVEST POLYTECHNIC», METINVEST HOLDING LLC, Zaporizhzhia, Ukraine. Motivation of the educational process by means of gamification The article is focused on the means of involving students in the educational process, increasing their motivation to learn and achieving better results through the introduction of gamification in computer science lessons in a general secondary education institution. The main steps that can help the process of introducing gamification into the educational process are highlighted. Keywords: gamification, motivation, computer science, educational process, general secondary education. | en_EN |
dc.description.abstract | Стаття присвячена засобам залучення учнів до освітнього процесу, підвищенню мотивації до навчання та досягнення кращих результатів, шляхом впровадження гейміфікації на уроках інформатики у закладі загальної середньої освіти. Виокремлено головні кроки, що можуть допомогти процесу впровадження гейміфікації в освітній процес. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;74-78 | - |
dc.subject | гейміфікація | en_EN |
dc.subject | мотивація | en_EN |
dc.subject | інформатика | en_EN |
dc.subject | освітній процес | en_EN |
dc.subject | загальна середня освіта | en_EN |
dc.title | Мотивація освітнього процесу засобами гейміфікаці | en_EN |
dc.title.alternative | Motivation of the educational process by means of gamification | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_074-078.pdf | 303,21 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.