Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/777
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, О.Г. | - |
dc.contributor.author | Мадунцева, К.Е. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-03T16:54:33Z | - |
dc.date.available | 2023-12-03T16:54:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Федоренко О.Г., Мадунцева К.Е. Особливості використання сучасних тестових технологій для перевірки знань учнів на уроках інформатики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 90–97. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295365 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2413-2667 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/777 | - |
dc.description | O. G. Fedorenko, K. E. Maduntseva Donbas State Pedagogical University, Sloviansk, Ukraine Features of the use of modern test technologies for checking the knowledge of students in computer lessons The article is devoted to the problem of organizing current and final control during the teaching of computer science. E-learning, which takes an increasingly active position in the educational process, requires new approaches not only in the organization of the presentation of educational material, but also in terms of determining the level of mastery of the educational material, the formed skills of their use. There is no fundamental difference in what form of organization is used in the educational process - distance, mixed or face-to-face; the use of e-learning should have in its arsenal mechanisms and means of determining the level of formed competences. Keywords: e-learning, study of informatics, testing | en_EN |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі організації проведення поточного та підсумкового контролю під час викладання інформатики. Електронне навчання, що займає все більш активну позицію в навчальному процесі, потребує нових підходів не лише в організації подання навчального матеріалу, а й у частині визначення рівня оволодіння навчальним матеріалом, сформованих навичок їх використання. Не має принципової різниці у тому, яку форму організації використовують у навчальному процесі – дистанційну, змішану чи очну; використання електронного навчання повинно мати у своєму арсеналі механізми та засоби визначення рівня сформованих компетентностей. | en_EN |
dc.language.iso | tr | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;90-97 | - |
dc.subject | електронне навчання | en_EN |
dc.subject | вивчення інформатики | en_EN |
dc.subject | тестування | en_EN |
dc.title | Особливості використання сучасних тестових технологій для перевірки знань учнів на уроках інформатики | en_EN |
dc.title.alternative | Features of the use of modern test technologies for checking the knowledge of students in computer lessons | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_090-097.pdf | 618,06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.