Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/788
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Масич, В.В. | - |
dc.contributor.author | Лимарєва, Ю.М. | - |
dc.contributor.author | Литвинова, Л.О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-07T20:39:19Z | - |
dc.date.available | 2024-01-07T20:39:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Масич В.В., Лимарєва Ю.М., Литвинова Л.О. Символьно-графічне подання фізичних процесів. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 162–166. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295415 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2413-2667 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/788 | - |
dc.description | The article considers the problem of the expediency of powerful mathematical training as a foundation for successful acquisition of knowledge in natural sciences, including physics, in institutions of general secondary education. The presence of a mathematical base should create absolute comfort during its practical application in the study of physics. Mathematical topics offered by educational programs must clearly precede their application in physics or other natural sciences. | en_EN |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему доцільності здійснення потужної математичної підготовки як фундаменту успішного набуття знань з природничих дисциплін, в тому числі фізики у закладах загальної середньої освіти. Наявність математичної бази має створювати абсолютний комфорт під час її практичного застосування при вивченні фізики. Математичні теми пропоновані освітніми програмами мають однозначно передувати їх застосуванню у фізиці або інших природничих науках. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;162-166 | - |
dc.subject | навчальна дисципліна | en_EN |
dc.subject | рівень засвоєння | en_EN |
dc.subject | усвідомлення | en_EN |
dc.subject | математичний апарат | en_EN |
dc.subject | навчальний процес | en_EN |
dc.subject | послідовність | en_EN |
dc.subject | логічність | en_EN |
dc.title | Символьно-графічне подання фізичних процесів | en_EN |
dc.title.alternative | Symbolic and graphic representation of physical processes | en_EN |
dc.type | Other | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_162-166.pdf | 339,96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.