Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/880
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, О.Г. | - |
dc.contributor.author | Фісенко, А.А. | - |
dc.contributor.author | Зима, Г.С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-25T19:02:48Z | - |
dc.date.available | 2024-10-25T19:02:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Федоренко О.Г., Фісенко А.А., Зима Г.С., Розвиток медіаграмотності учнів під час вивчення інформатики, Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14, 2024, с.66-74, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311401 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2415-3079 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/880 | - |
dc.description | The article considers the actual problem of media literacy development of secondary school students in the conditions of the information society. The importance of developing skills of critical perception, analysis and creation of media content for preparing schoolchildren for safe and effective interaction with various types of media is substantiated. The potential of computer science lessons for the implementation of media education through the performance of practical tasks of searching, checking and presenting information, observing copyright, safe online behavior and creating one's own media products was analyzed. | en_EN |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема розвитку медіаграмотності учнів середньої школи в умовах інформаційного суспільства. Обґрунтовується важливість розвитку навичок критичного сприйняття, аналізу та створення медіаконтенту для підготовки школярів до безпечної та ефективної взаємодії з різними типами медіа. Проаналізовано потенціал уроків інформатики для впровадження медіаосвіти через виконання практичних завдань із пошуку, перевірки та представлення інформації, дотримання авторського права, безпечної онлайн поведінки та створення власних медіапродуктів. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;66-74 | - |
dc.subject | медіаграмотність | en_EN |
dc.subject | медіаосвіта | en_EN |
dc.subject | медіаконтент | en_EN |
dc.subject | критичне мислення | en_EN |
dc.subject | інформаційна безпека | en_EN |
dc.subject | інформатика | en_EN |
dc.title | Розвиток медіаграмотності учнів під час вивчення інформатики | en_EN |
dc.title.alternative | Development of students' media literacy during computer study | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZNPFMFDSPU_2024_pp_066-074.pdf | 335,21 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.