Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/108
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСарієнко, В. К.-
dc.contributor.authorСарієнко, В. В.-
dc.contributor.authorПучков, І. Р.-
dc.date.accessioned2019-02-25T09:45:05Z-
dc.date.available2019-02-25T09:45:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/108-
dc.descriptionНа сучасному етапі розвитку педагогічної науки зміна парадигми освіти з традиційної на інноваційну потребує такого фахівця, який має розвинене педагогічне мислення, здатний до перетворювальної, конструктивної діяльності та мобільності. Акцент з вузько профільного розуміння вчительської професії переноситься на становлення особистості професіонала, котрий володіє готовністю до безперервної самоосвіти, може визначати стратегію власного професійного розвитку, здатного до творчої, дослідницької діяльності, як найбільш дієвого фактору саморозвитку. Основний зміст курсу математики відповідає освітньо-професійній програмі підготовки вчителя початкової школи і його освітньо-кваліфікаційній характеристиці у відповідності до вимог державного стандарту початкової освіти. Цей зміст концентрується в наступних розділах, кожний з яких виступає як окремий модуль: Модуль 1. „Множини. Відношення на множині”. Зміст першого модулю передбачає ознайомлення слухачів з основним математичним поняттям –множиною. Модуль 2. „Елементи математичної логіки. Поняття. Судження”. Вивчення цього модулю передбачає ознайомлення з логічними законами математичного мислення, зі змістом і структурою понять, системою побудови суджень, структурою математичних тверджень. Модуль 3. „Числові вирази. Числові послідовності. Основні поняття. Рівняння, функції, графіки)”. Зміст модулю орієнтує, з одного боку, на повторення і узагальнення тих понять шкільної математики, які мають важливе значення для усвідомлення фундаментальних основ шкільної математики, а з іншого – на розгляд з єдиних позицій основних математичних понять і методів. Модуль 4. „Числові системи. Невід’ємні цілі числа”. Матеріал цього модулю посідає центральне місце і в загально-професійній підготовці учителя початкової школи, і в плані формування науково-методичного підходу до викладання математики в початкових класах. Модуль 5. „Величини та їх вимірювання. Елементи геометрії” передбачає ознайомлення слухачів з одним з найскладніших і найважливіших понять шкільної математики – величинами. Модуль 6. “Розширення поняття числа” має на меті узагальнення і поглиблення знань учителів про цілі, раціональні та дійсні числа, алгоритми арифметичних дій над ними; для розгляду і узагальнення властивостей відповідних числових множин (N, Z, Q, R). Це пов’язано з тим, що ознайомлення школярів з поняттям дробів передбачається стратегією математичної підготовки школярів з початкової школи.ru_RU
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник призначений для вчителів початкових класів, працівників методичних кабінетів, для студентів ВНЗ, батьків школярів. Посібник складений відповідно до змісту державного стандарту початкової освіти, освітньо-кваліфікаційних вимог до учителя початкової школи, освітньо-професійної програми підготовки учителя початкової школи. У посібнику представлені основні математичні відомості з розділів, які є теоретичною основою початкового курсу математики з методичним віддзеркаленням на викладання у початкових класах.ru_RU
dc.publisher[б. в.]ru_RU
dc.subjectматематикаru_RU
dc.subjectметодика викладанняru_RU
dc.subjectвчителі початкової школиru_RU
dc.subjectмножиниru_RU
dc.subjectматематична логікаru_RU
dc.subjectпоняттяru_RU
dc.subjectсудженняru_RU
dc.titleМатематика : на допомогу учителю початк. кл.ru_RU
dc.title.alternativeнавч.-метод. посіб.ru_RU
dc.title.alternativeЧ. 1ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Математика Ч.1.pdf859,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.