Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/117
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіренко, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-16T10:30:33Z | - |
dc.date.available | 2019-04-16T10:30:33Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/117 | - |
dc.description | Проблема розвитку особистості підлітка, формування його морально-естетичної сфери є одним з центральних завдань педагогічної науки. Зусилля педагогів в сучасних умовах спрямовані на пошук результативних технологій, що дозволяють випускнику школи засвоїти суму знань та навичок морально стійкої та зрілої людини, яка спроможна адаптуватися у соціумі. В значній мірі проблема соціалізації та подальшої адаптації особистості відноситься до категорії школярів, що мають вади психофізичного розвитку. Наявність розумової відсталості у даної категорії учнів, значно утруднює вирішення завданнь забезпечення соціально-нормативної поведінки, підвищує вірогідність соціальних відхилень в індивідуальній поведінці особистості. Предмет соціально-побутове орієнтування у сучасній допоміжній школі розглядається як інтегрований курс, що охоплює різні розділи: особиста гігієна, житло, транспорт, торгівля, сім’я тощо. Під час його вивчення у учнів не тільки розвиваються цілісні знання про основи життєдіяльності людини, удосконалюються життєво необхідні в майбутньому уміння та навички користуватися ними у повсякденному житті, а й формуються морально-етичні норми поведінки у суспільстві. | ru_RU |
dc.description.abstract | Методичні вказівки укладено на основі розділу «Культура поведінки» навчальної програми з «Соціально-побутового орієнтування» (2009 р.) для допоміжних шкіл. В посібнику розкривається зміст навчального матеріалу з даного розділу з 5 по 10 класи: виділені теми уроків, практичні роботи учнів, основні вимоги до знань і вмінь учнів, а також теоретичні матеріали, що допоможуть вчителю при підготовці до занять з окремих тем курсу. | ru_RU |
dc.publisher | [б. в.] | ru_RU |
dc.subject | допоміжна школа | ru_RU |
dc.subject | діти з вадами | ru_RU |
dc.subject | соціально-побутове орієнтування | ru_RU |
dc.subject | соціальна адаптація | ru_RU |
dc.subject | культура поведінки | ru_RU |
dc.subject | практичні заняття | ru_RU |
dc.subject | підлітки | ru_RU |
dc.title | Методичні вказівки до організації занять з соціально-побутового орієнтування | ru_RU |
dc.title.alternative | розділ "Культура поведінки" | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Метод.вказівки до орг. зан. з соц.-побут. орієнт.(культ.повед.),2014.pdf | 446,12 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.