Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/125
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБутиріна, М. В.-
dc.contributor.authorБондаренко, В. І.-
dc.date.accessioned2019-05-31T06:18:14Z-
dc.date.available2019-05-31T06:18:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/125-
dc.descriptionЗгідно із затвердженою концепцією освіти з напряму «Безпеки життя і діяльності людини» об’єктом освітнього напрямку з БЖД є безпека особи як явища, а предметом − моделі безпеки (або небезпеки). Безпека життєдіяльності є дисципліною, що використовує досягнення методи фундаментальних та прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки, менеджменту тощо і дозволяє випускнику вирішувати професійні завдання за певною спеціальністю з урахуванням ризику виникнення внутрішніх і зовнішніх небезпек, що спричиняють надзвичайні ситуації та їхніх негативних наслідків. Практичні заняття з безпеки мають на меті набуття студентом компетенцій, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку. Більшість практичних занять присвячені розгляду типових небезпечних ситуацій природного і техногенного походження. Детальний розгляд ситуацій передбачає: − оцінку рівня ризику; − прогнозування наслідків (вид шкоди); − визначення чинників, що зменшують рівень небезпеки та рівень втрат від розвитку ситуації; − дії щодо попередження шкоди; − прийняття адекватного рішення плану дій.ru_RU
dc.description.abstractНавчальний посібник складено відповідно до типової навчальної програми «Безпека життєдіяльності», схваленої на засіданні науково-методичної комісії з цивільної безпеки Науково-методичної ради МОН «16» лютого 2011р., протокол № 03/02 та Вченою Радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 23 лютого 2011р., протокол № 2. Посібник включає теми і план проведення практичних занять, розширені методичні рекомендації та нормативні документи, а також контрольні питання та ситуативні завдання для закріплення матеріалу з навчальної дисципліни. Рекомендовано використовувати для виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» студентами ОКР «Бакалавр» галузей знань: 0101. Педагогічна освіта, 0301. Соціально-політичні науки, 0102. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 0402. Фізико-математичні науки (денної та заочної форми навчання)ru_RU
dc.publisher[б. в.]ru_RU
dc.subjectпрактичні роботиru_RU
dc.subjectбезпека життєдіяльностіru_RU
dc.subjectприродні небезпекиru_RU
dc.subjectаваріїru_RU
dc.subjectхімічна обстановкаru_RU
dc.subjectпожежна безпекаru_RU
dc.subjectнебезпека соціального походженняru_RU
dc.subjectризикиru_RU
dc.subjectнадзвичайні ситуаціїru_RU
dc.titleПрактикум з безпеки життєдіяльностіru_RU
dc.title.alternativeдо виконання практичних робіт з навч. дисципліни "Безпека життєдіяльності"ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Практикум з безпеки життєдіяльності,2015.pdf38,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.