Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/125
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бутиріна, М. В. | - |
dc.contributor.author | Бондаренко, В. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-31T06:18:14Z | - |
dc.date.available | 2019-05-31T06:18:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/125 | - |
dc.description | Згідно із затвердженою концепцією освіти з напряму «Безпеки життя і діяльності людини» об’єктом освітнього напрямку з БЖД є безпека особи як явища, а предметом − моделі безпеки (або небезпеки). Безпека життєдіяльності є дисципліною, що використовує досягнення методи фундаментальних та прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки, менеджменту тощо і дозволяє випускнику вирішувати професійні завдання за певною спеціальністю з урахуванням ризику виникнення внутрішніх і зовнішніх небезпек, що спричиняють надзвичайні ситуації та їхніх негативних наслідків. Практичні заняття з безпеки мають на меті набуття студентом компетенцій, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку. Більшість практичних занять присвячені розгляду типових небезпечних ситуацій природного і техногенного походження. Детальний розгляд ситуацій передбачає: − оцінку рівня ризику; − прогнозування наслідків (вид шкоди); − визначення чинників, що зменшують рівень небезпеки та рівень втрат від розвитку ситуації; − дії щодо попередження шкоди; − прийняття адекватного рішення плану дій. | ru_RU |
dc.description.abstract | Навчальний посібник складено відповідно до типової навчальної програми «Безпека життєдіяльності», схваленої на засіданні науково-методичної комісії з цивільної безпеки Науково-методичної ради МОН «16» лютого 2011р., протокол № 03/02 та Вченою Радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 23 лютого 2011р., протокол № 2. Посібник включає теми і план проведення практичних занять, розширені методичні рекомендації та нормативні документи, а також контрольні питання та ситуативні завдання для закріплення матеріалу з навчальної дисципліни. Рекомендовано використовувати для виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» студентами ОКР «Бакалавр» галузей знань: 0101. Педагогічна освіта, 0301. Соціально-політичні науки, 0102. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 0402. Фізико-математичні науки (денної та заочної форми навчання) | ru_RU |
dc.publisher | [б. в.] | ru_RU |
dc.subject | практичні роботи | ru_RU |
dc.subject | безпека життєдіяльності | ru_RU |
dc.subject | природні небезпеки | ru_RU |
dc.subject | аварії | ru_RU |
dc.subject | хімічна обстановка | ru_RU |
dc.subject | пожежна безпека | ru_RU |
dc.subject | небезпека соціального походження | ru_RU |
dc.subject | ризики | ru_RU |
dc.subject | надзвичайні ситуації | ru_RU |
dc.title | Практикум з безпеки життєдіяльності | ru_RU |
dc.title.alternative | до виконання практичних робіт з навч. дисципліни "Безпека життєдіяльності" | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Практикум з безпеки життєдіяльності,2015.pdf | 38,43 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.