Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/125
Назва: | Практикум з безпеки життєдіяльності |
Інші назви: | до виконання практичних робіт з навч. дисципліни "Безпека життєдіяльності" |
Автори: | Бутиріна, М. В. Бондаренко, В. І. |
Ключові слова: | практичні роботи безпека життєдіяльності природні небезпеки аварії хімічна обстановка пожежна безпека небезпека соціального походження ризики надзвичайні ситуації |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | [б. в.] |
Короткий огляд (реферат): | Навчальний посібник складено відповідно до типової навчальної програми «Безпека життєдіяльності», схваленої на засіданні науково-методичної комісії з цивільної безпеки Науково-методичної ради МОН «16» лютого 2011р., протокол № 03/02 та Вченою Радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 23 лютого 2011р., протокол № 2. Посібник включає теми і план проведення практичних занять, розширені методичні рекомендації та нормативні документи, а також контрольні питання та ситуативні завдання для закріплення матеріалу з навчальної дисципліни. Рекомендовано використовувати для виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності» студентами ОКР «Бакалавр» галузей знань: 0101. Педагогічна освіта, 0301. Соціально-політичні науки, 0102. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини, 0402. Фізико-математичні науки (денної та заочної форми навчання) |
Опис: | Згідно із затвердженою концепцією освіти з напряму «Безпеки життя і діяльності людини» об’єктом освітнього напрямку з БЖД є безпека особи як явища, а предметом − моделі безпеки (або небезпеки). Безпека життєдіяльності є дисципліною, що використовує досягнення методи фундаментальних та прикладних наук з філософії, біології, фізики, хімії, соціології, психології, екології, економіки, менеджменту тощо і дозволяє випускнику вирішувати професійні завдання за певною спеціальністю з урахуванням ризику виникнення внутрішніх і зовнішніх небезпек, що спричиняють надзвичайні ситуації та їхніх негативних наслідків. Практичні заняття з безпеки мають на меті набуття студентом компетенцій, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій й природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку. Більшість практичних занять присвячені розгляду типових небезпечних ситуацій природного і техногенного походження. Детальний розгляд ситуацій передбачає: − оцінку рівня ризику; − прогнозування наслідків (вид шкоди); − визначення чинників, що зменшують рівень небезпеки та рівень втрат від розвитку ситуації; − дії щодо попередження шкоди; − прийняття адекватного рішення плану дій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/125 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Практикум з безпеки життєдіяльності,2015.pdf | 38,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.