Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/127
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швидкий, С. М. | - |
dc.contributor.author | Швидка, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-31T07:22:12Z | - |
dc.date.available | 2019-05-31T07:22:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/127 | - |
dc.description | Упродовж тривалого часу предметом дослідження педагогів є самоосвітня діяльність учнів на уроках і в позаурочний час. Вони дійшли висновку, що рівень знань буде вищим, якщо матеріал учні опановуватимуть самостійно, тому кожен учитель повинен прагнути не до того, щоб звільнити школяра від труднощів самоосвіти, а до того, аби зробити таку роботу можливою й плідною. Застосування різноманітних форм самоосвіти передбачає усвідомлення учнями значення такої діяльності. Практична робота із джерелами, участь дітей у пізнавальних пошуках, підготовка їх до наукових досліджень – робота, яка викликає почуття гідності, самоповаги, спонукає зацікавитися історією, матеріальною й духовною культурою українців. Концепція розбудови національної школи сформулювала основну мету й пріоритетні напрями реформування освіти: забезпечення можливостей постійного самовдосконалення особистості, досягнення якісно нового рівня у вивченні шкільних предметів. Таке навчання потребує вирішення проблеми формування здібностей школярів до самоосвітньої діяльності завдяки оптимальному розкладу занять, опануванню й послідовному оволодінню раціональними прийомами роботи з навчальним матеріалом. З огляду на це організація системи самоосвітньої діяльності є актуальною проблемою для багатьох освітян Донеччини, її вирішення передбачає насамперед удосконалення форм і методів навчання з перспективою досягнення такого рівня розвитку пізнавальної діяльності учнів, за якого вони зможуть самостійно формулювати пізнавальне завдання, знаходити способи його вирішення, контролювати й оцінювати результати своєї роботи. | ru_RU |
dc.description.abstract | У посібнику представлено методичні рекомендації щодо проведення етнографічної експедиції як однієї з форм самоосвіти учнів і студентів. Теоретичні матеріали традиційних народних знань слобожан (раціональні та ірраціональні практики лікування хвороб) посприяють удосконаленню знань учнів, студентів й учителів під час викладання гуманітарних дисциплін. Пропоновані матеріали адресовано студентам гуманітарно-суспільних дисциплін, учителям загальноосвітніх шкіл, педагогічним працівникам усіх категорій, які прагнуть активізувати самоосвітню діяльність учнів, залучаючи інноваційні технології. | ru_RU |
dc.publisher | Маторін Б. І. | ru_RU |
dc.subject | методичні рекомендації | ru_RU |
dc.subject | самоосвітня діяльність учнів | ru_RU |
dc.subject | етнографічні експедиції | ru_RU |
dc.subject | етнографічний матеріал | ru_RU |
dc.subject | практики лікування | ru_RU |
dc.subject | Слобідська Україна | ru_RU |
dc.subject | народні лікарі | ru_RU |
dc.subject | магія | ru_RU |
dc.subject | народне лікування | ru_RU |
dc.subject | профілактика хвороб | ru_RU |
dc.subject | знахарі | ru_RU |
dc.subject | лікарські трави | ru_RU |
dc.subject | народна медицина | ru_RU |
dc.subject | ліки | ru_RU |
dc.subject | фізеотерапевтичні засоби | ru_RU |
dc.subject | замовляння | ru_RU |
dc.title | Забуті народні рецепти слобожан | ru_RU |
dc.title.alternative | метод. рек. щодо організації самоосвітньої діяльності учнів | ru_RU |
dc.title.alternative | для студ. філ. ф-ту, за напрямком підгот. 014 Середня освіта. Українська мова й література | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні посібники |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Забуті народні рецепти слобожан, метод.рек..pdf | 2,18 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.