Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШвидкий, С. М.-
dc.contributor.authorШвидка, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-05-31T07:22:12Z-
dc.date.available2019-05-31T07:22:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/127-
dc.descriptionУпродовж тривалого часу предметом дослідження педагогів є самоосвітня діяльність учнів на уроках і в позаурочний час. Вони дійшли висновку, що рівень знань буде вищим, якщо матеріал учні опановуватимуть самостійно, тому кожен учитель повинен прагнути не до того, щоб звільнити школяра від труднощів самоосвіти, а до того, аби зробити таку роботу можливою й плідною. Застосування різноманітних форм самоосвіти передбачає усвідомлення учнями значення такої діяльності. Практична робота із джерелами, участь дітей у пізнавальних пошуках, підготовка їх до наукових досліджень – робота, яка викликає почуття гідності, самоповаги, спонукає зацікавитися історією, матеріальною й духовною культурою українців. Концепція розбудови національної школи сформулювала основну мету й пріоритетні напрями реформування освіти: забезпечення можливостей постійного самовдосконалення особистості, досягнення якісно нового рівня у вивченні шкільних предметів. Таке навчання потребує вирішення проблеми формування здібностей школярів до самоосвітньої діяльності завдяки оптимальному розкладу занять, опануванню й послідовному оволодінню раціональними прийомами роботи з навчальним матеріалом. З огляду на це організація системи самоосвітньої діяльності є актуальною проблемою для багатьох освітян Донеччини, її вирішення передбачає насамперед удосконалення форм і методів навчання з перспективою досягнення такого рівня розвитку пізнавальної діяльності учнів, за якого вони зможуть самостійно формулювати пізнавальне завдання, знаходити способи його вирішення, контролювати й оцінювати результати своєї роботи.ru_RU
dc.description.abstractУ посібнику представлено методичні рекомендації щодо проведення етнографічної експедиції як однієї з форм самоосвіти учнів і студентів. Теоретичні матеріали традиційних народних знань слобожан (раціональні та ірраціональні практики лікування хвороб) посприяють удосконаленню знань учнів, студентів й учителів під час викладання гуманітарних дисциплін. Пропоновані матеріали адресовано студентам гуманітарно-суспільних дисциплін, учителям загальноосвітніх шкіл, педагогічним працівникам усіх категорій, які прагнуть активізувати самоосвітню діяльність учнів, залучаючи інноваційні технології.ru_RU
dc.publisherМаторін Б. І.ru_RU
dc.subjectметодичні рекомендаціїru_RU
dc.subjectсамоосвітня діяльність учнівru_RU
dc.subjectетнографічні експедиціїru_RU
dc.subjectетнографічний матеріалru_RU
dc.subjectпрактики лікуванняru_RU
dc.subjectСлобідська Українаru_RU
dc.subjectнародні лікаріru_RU
dc.subjectмагіяru_RU
dc.subjectнародне лікуванняru_RU
dc.subjectпрофілактика хворобru_RU
dc.subjectзнахаріru_RU
dc.subjectлікарські травиru_RU
dc.subjectнародна медицинаru_RU
dc.subjectлікиru_RU
dc.subjectфізеотерапевтичні засобиru_RU
dc.subjectзамовлянняru_RU
dc.titleЗабуті народні рецепти слобожанru_RU
dc.title.alternativeметод. рек. щодо організації самоосвітньої діяльності учнівru_RU
dc.title.alternativeдля студ. філ. ф-ту, за напрямком підгот. 014 Середня освіта. Українська мова й літератураru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Забуті народні рецепти слобожан, метод.рек..pdf2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.