Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/127
Title: Забуті народні рецепти слобожан
Other Titles: метод. рек. щодо організації самоосвітньої діяльності учнів
для студ. філ. ф-ту, за напрямком підгот. 014 Середня освіта. Українська мова й література
Authors: Швидкий, С. М.
Швидка, Н. В.
Keywords: методичні рекомендації
самоосвітня діяльність учнів
етнографічні експедиції
етнографічний матеріал
практики лікування
Слобідська Україна
народні лікарі
магія
народне лікування
профілактика хвороб
знахарі
лікарські трави
народна медицина
ліки
фізеотерапевтичні засоби
замовляння
Issue Date: 2018
Publisher: Маторін Б. І.
Abstract: У посібнику представлено методичні рекомендації щодо проведення етнографічної експедиції як однієї з форм самоосвіти учнів і студентів. Теоретичні матеріали традиційних народних знань слобожан (раціональні та ірраціональні практики лікування хвороб) посприяють удосконаленню знань учнів, студентів й учителів під час викладання гуманітарних дисциплін. Пропоновані матеріали адресовано студентам гуманітарно-суспільних дисциплін, учителям загальноосвітніх шкіл, педагогічним працівникам усіх категорій, які прагнуть активізувати самоосвітню діяльність учнів, залучаючи інноваційні технології.
Description: Упродовж тривалого часу предметом дослідження педагогів є самоосвітня діяльність учнів на уроках і в позаурочний час. Вони дійшли висновку, що рівень знань буде вищим, якщо матеріал учні опановуватимуть самостійно, тому кожен учитель повинен прагнути не до того, щоб звільнити школяра від труднощів самоосвіти, а до того, аби зробити таку роботу можливою й плідною. Застосування різноманітних форм самоосвіти передбачає усвідомлення учнями значення такої діяльності. Практична робота із джерелами, участь дітей у пізнавальних пошуках, підготовка їх до наукових досліджень – робота, яка викликає почуття гідності, самоповаги, спонукає зацікавитися історією, матеріальною й духовною культурою українців. Концепція розбудови національної школи сформулювала основну мету й пріоритетні напрями реформування освіти: забезпечення можливостей постійного самовдосконалення особистості, досягнення якісно нового рівня у вивченні шкільних предметів. Таке навчання потребує вирішення проблеми формування здібностей школярів до самоосвітньої діяльності завдяки оптимальному розкладу занять, опануванню й послідовному оволодінню раціональними прийомами роботи з навчальним матеріалом. З огляду на це організація системи самоосвітньої діяльності є актуальною проблемою для багатьох освітян Донеччини, її вирішення передбачає насамперед удосконалення форм і методів навчання з перспективою досягнення такого рівня розвитку пізнавальної діяльності учнів, за якого вони зможуть самостійно формулювати пізнавальне завдання, знаходити способи його вирішення, контролювати й оцінювати результати своєї роботи.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/127
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Забуті народні рецепти слобожан, метод.рек..pdf2,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.