Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/127
Title: | Забуті народні рецепти слобожан |
Other Titles: | метод. рек. щодо організації самоосвітньої діяльності учнів для студ. філ. ф-ту, за напрямком підгот. 014 Середня освіта. Українська мова й література |
Authors: | Швидкий, С. М. Швидка, Н. В. |
Keywords: | методичні рекомендації самоосвітня діяльність учнів етнографічні експедиції етнографічний матеріал практики лікування Слобідська Україна народні лікарі магія народне лікування профілактика хвороб знахарі лікарські трави народна медицина ліки фізеотерапевтичні засоби замовляння |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Маторін Б. І. |
Abstract: | У посібнику представлено методичні рекомендації щодо проведення етнографічної експедиції як однієї з форм самоосвіти учнів і студентів. Теоретичні матеріали традиційних народних знань слобожан (раціональні та ірраціональні практики лікування хвороб) посприяють удосконаленню знань учнів, студентів й учителів під час викладання гуманітарних дисциплін. Пропоновані матеріали адресовано студентам гуманітарно-суспільних дисциплін, учителям загальноосвітніх шкіл, педагогічним працівникам усіх категорій, які прагнуть активізувати самоосвітню діяльність учнів, залучаючи інноваційні технології. |
Description: | Упродовж тривалого часу предметом дослідження педагогів є самоосвітня діяльність учнів на уроках і в позаурочний час. Вони дійшли висновку, що рівень знань буде вищим, якщо матеріал учні опановуватимуть самостійно, тому кожен учитель повинен прагнути не до того, щоб звільнити школяра від труднощів самоосвіти, а до того, аби зробити таку роботу можливою й плідною. Застосування різноманітних форм самоосвіти передбачає усвідомлення учнями значення такої діяльності. Практична робота із джерелами, участь дітей у пізнавальних пошуках, підготовка їх до наукових досліджень – робота, яка викликає почуття гідності, самоповаги, спонукає зацікавитися історією, матеріальною й духовною культурою українців. Концепція розбудови національної школи сформулювала основну мету й пріоритетні напрями реформування освіти: забезпечення можливостей постійного самовдосконалення особистості, досягнення якісно нового рівня у вивченні шкільних предметів. Таке навчання потребує вирішення проблеми формування здібностей школярів до самоосвітньої діяльності завдяки оптимальному розкладу занять, опануванню й послідовному оволодінню раціональними прийомами роботи з навчальним матеріалом. З огляду на це організація системи самоосвітньої діяльності є актуальною проблемою для багатьох освітян Донеччини, її вирішення передбачає насамперед удосконалення форм і методів навчання з перспективою досягнення такого рівня розвитку пізнавальної діяльності учнів, за якого вони зможуть самостійно формулювати пізнавальне завдання, знаходити способи його вирішення, контролювати й оцінювати результати своєї роботи. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/127 |
Appears in Collections: | Навчальні посібники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Забуті народні рецепти слобожан, метод.рек..pdf | 2,18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.