Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/131
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМогильова, Н. М.-
dc.date.accessioned2019-09-24T06:09:54Z-
dc.date.available2019-09-24T06:09:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/131-
dc.descriptionМовленнєвий розвиток дітей неможливо обмежити рамками занять, однієї змістовної лінії або й сфери життєдіяльності. Він наскрізно проходить крізь усю життєдіяльність дошкільнят. Мовлення – засіб і спосіб спілкування, самовираження, активності дитини у різних напрямках життєдіяльності. Те, наскільки вільно буде почуватися дитина у інформаційному, діяльнісному, предметному просторі групи, закладу багато в чому залежить від педагога. А ось оволодіння дитиною-дошкільником мовленням прямо залежить від тих умов, які створить педагог:  як він організує простір групи, якими предметами, іграми, іграшками його наповнить;  як буде пропонувати, мотивувати мовленнєву діяльність дітям;  яким грамотним, виразним, доцільним буде мовлення самого педагога;  наскільки уважно він ставитиметься до дитячого мовлення, схвалюватиме та підтримуватиме найменші спроби дитини розмовляти;  наскільки тактовною і заохочувальною буде оцінка найменших успіхів дитини та зустрічних кроків батьків. Такий підхід потребує від педагога знання психології кожної дитини, розуміння меж її розвитку на даному етапі, комплексного охоплення всього змістовного матеріалу Програми та вміння цінувати кожну хвилину, щоб наповнити її тим змістом, який ефективно працюватиме на розвиток мовленнєвої компетентності дошкільника. Отже, кожний педагог, який у своїй професійній діяльності стикається з проблемами загального недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку, має можливість користуватися цим навчальним посібником та розміщеними у ньому зразковими планами-конспектами з метою усунення мовленнєвих проблем у сучасному дитячому середовищи.ru_RU
dc.description.abstractБазовий компонент дошкільної освіти визначає кінцевою метою мовленнєвого розвитку випускника дошкільного закладу сформованість у нього комунікативної компетенції. Мовленнєвий розвиток дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини. Водночас, як засвідчує практика, поширення комп’ютеризації, телебачення та інших технічних засобів, які стали доступними й дітям дошкільного віку у сім'ї, так і в дошкільних закладах, обмежує безпосереднє спілкування дітей з іншими мовцями, внаслідок чого збагачується їхня пізнавальна сфера і водночас гальмується мовленнєва.ru_RU
dc.publisherБ. І. Маторінru_RU
dc.subjectнедорозвинення мовленняru_RU
dc.subjectпсихолінгвістичні аспектиru_RU
dc.subjectперіодизаціяru_RU
dc.subjectдошкільникиru_RU
dc.subjectдиференційна діагностикаru_RU
dc.subjectметодика корекційно-педагогічної роботиru_RU
dc.subjectбезмовленнєві дітиru_RU
dc.subjectмовленнєвий розвиток дитиниru_RU
dc.subjectпланування занятьru_RU
dc.subjectпрактичні розробкиru_RU
dc.subjectплани-конспектиru_RU
dc.titleЗагальне недорозвинення мовлення: теорія та перспективи планування корекційно-розвиткової роботиru_RU
dc.title.alternativeнавч. посіб.ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Загальне недорозвинення мовлення.pdf1,27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.