Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/147
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Решетняк, О. О. | - |
dc.contributor.author | Щербатюк, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-11T09:48:40Z | - |
dc.date.available | 2019-12-11T09:48:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/147 | - |
dc.description | Метою сучасної вищої освіти є подальший розвиток і вдосконалення педагогічної системи, підґрунтям створення умов для якої є формування професійно-компетентної, соціально активної, творчої особистості педагога. Безперервно збільшується й змінюється зміст і обсяг знань, умінь та навичок, якими мають володіти майбутні вчителі. Одним з перспективних способів удосконалення підготовки майбутніх учителів є освоєння й упровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце посідають дидактичні ігри. Саме вони створюють умови для залучення студента до безпосередньої участі в навчальному процесі, самостійного пошуку шляхів і засобів розв’язання проблем, що виникають під час практичної діяльності, підвищення рівня пізнавальної активності студентів і рівня їх професійної підготовки. | ru_RU |
dc.description.abstract | Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література); 014 Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова та література (англійська)). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української мови та літератури, зарубіжної літератури, що розкривають різноманітні види та форми робіт на заняттях, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано теоретичний матеріал, ґрунтовні узагальнення, ретельно дібрані тести, запитання для роздумів, міркувань і самоперевірки. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам. | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | ru_RU |
dc.subject | українська мова | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | уроки словесності | ru_RU |
dc.subject | дидактичні ігри | ru_RU |
dc.subject | ребуси | ru_RU |
dc.subject | кросворди | ru_RU |
dc.subject | анаграма | ru_RU |
dc.subject | сторителінг | ru_RU |
dc.subject | словесна творчість | ru_RU |
dc.subject | написання історій | ru_RU |
dc.title | Дидактичні ігри та сторителінг як складники інструментарію майбутнього вчителя-словесника | ru_RU |
dc.title.alternative | навч.-метод. посіб. | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні посібники |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ТА СТОРИТЕЛІНГ.pdf | 13,02 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.