Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/147
Назва: Дидактичні ігри та сторителінг як складники інструментарію майбутнього вчителя-словесника
Інші назви: навч.-метод. посіб.
Автори: Решетняк, О. О.
Щербатюк, В. С.
Ключові слова: українська мова
навчальний процес
уроки словесності
дидактичні ігри
ребуси
кросворди
анаграма
сторителінг
словесна творчість
написання історій
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во Б. І. Маторіна
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література); 014 Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова та література (англійська)). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української мови та літератури, зарубіжної літератури, що розкривають різноманітні види та форми робіт на заняттях, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано теоретичний матеріал, ґрунтовні узагальнення, ретельно дібрані тести, запитання для роздумів, міркувань і самоперевірки. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам.
Опис: Метою сучасної вищої освіти є подальший розвиток і вдосконалення педагогічної системи, підґрунтям створення умов для якої є формування професійно-компетентної, соціально активної, творчої особистості педагога. Безперервно збільшується й змінюється зміст і обсяг знань, умінь та навичок, якими мають володіти майбутні вчителі. Одним з перспективних способів удосконалення підготовки майбутніх учителів є освоєння й упровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце посідають дидактичні ігри. Саме вони створюють умови для залучення студента до безпосередньої участі в навчальному процесі, самостійного пошуку шляхів і засобів розв’язання проблем, що виникають під час практичної діяльності, підвищення рівня пізнавальної активності студентів і рівня їх професійної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/147
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ТА СТОРИТЕЛІНГ.pdf13,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.