Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/147
Назва: | Дидактичні ігри та сторителінг як складники інструментарію майбутнього вчителя-словесника |
Інші назви: | навч.-метод. посіб. |
Автори: | Решетняк, О. О. Щербатюк, В. С. |
Ключові слова: | українська мова навчальний процес уроки словесності дидактичні ігри ребуси кросворди анаграма сторителінг словесна творчість написання історій |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Короткий огляд (реферат): | Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література); 014 Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова та література (англійська)). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української мови та літератури, зарубіжної літератури, що розкривають різноманітні види та форми робіт на заняттях, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано теоретичний матеріал, ґрунтовні узагальнення, ретельно дібрані тести, запитання для роздумів, міркувань і самоперевірки. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам. |
Опис: | Метою сучасної вищої освіти є подальший розвиток і вдосконалення педагогічної системи, підґрунтям створення умов для якої є формування професійно-компетентної, соціально активної, творчої особистості педагога. Безперервно збільшується й змінюється зміст і обсяг знань, умінь та навичок, якими мають володіти майбутні вчителі. Одним з перспективних способів удосконалення підготовки майбутніх учителів є освоєння й упровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце посідають дидактичні ігри. Саме вони створюють умови для залучення студента до безпосередньої участі в навчальному процесі, самостійного пошуку шляхів і засобів розв’язання проблем, що виникають під час практичної діяльності, підвищення рівня пізнавальної активності студентів і рівня їх професійної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/147 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні посібники |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ТА СТОРИТЕЛІНГ.pdf | 13,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.