Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/159
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШалашна, Н. М.-
dc.contributor.authorДегтяр, К. О.-
dc.date.accessioned2020-01-18T09:54:17Z-
dc.date.available2020-01-18T09:54:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/159-
dc.descriptionГоловним за- вданням курсу національної історії у ви- щій школі є формування у молоді усвідомлення себе як активного суб’єкта історичного процесу. Сучасне суспільство з усіма його різноманітними викликами переносить акценти вищої освіти із здобуття певної суми знань і навичок на формування структурованого розуміння себе як учасника історії в контексті історії свого наро- ду та своєї держави як частини світової історії. Майбутній фахівець зобов’язаний усвідомлено використовувати досвід минулого в розбудові власного суспільства. Відповідно перед історич- ним знанням постають нові вимоги до змісту навчального матеріалу, який пропонується студентам. Це стосується всього навчального курсу, але перш за все вивчення переломних подій, які визначали майбутнє народів світу і продовжу-ють зберігати актуальність до сьогодні. Однією з таких подій в історії людства є Друга світова війна. Переосмислення змісту викладання цієї теми та наповнення його новими смислами дасть можливість не лише актуалізувати увагу до важливих подій напередодні чергового ювілею, але й надати молоді необхідний інтелектуальний ін- струментарій для осмислення сучасних проблем.ru_RU
dc.description.abstractАналізуються можливості застосування нових методологічних підходів до оновлення змісту викладання тематики Другої світової війни у вищій школі. Визначено вузлові питання історії України у Другій світовій війні, виклад яких потребує змістовного оновлення, та встановлено причини необхід- ності цього оновлення. Проаналізовано сучасні методологічні підходи дослідження історії. Запропоно- вано в якості методологічних підходів принцип антропологізації історичного знання, виклад історії як об’єднання макроісторії з мікроісторією, принцип історії повсякденності. Спроектовано очікувані резуль- тати застосування вказаних методологічних підходів для вирішення актуальних питань навчально-виховного процесу у вищій школі. Здійснено аналіз сучасного змістовного наповнення курсу історії України у вищій школі та запропоновано можливі шляхи його вдосконалення. Визначено в якості перспективи подальших досліджень розробку конкретних методичних прийомів оновлення змісту освіти.ru_RU
dc.subjectісторія Україниru_RU
dc.subjectвища школаru_RU
dc.subjectзміст викладанняru_RU
dc.subjectДруга світова війнаru_RU
dc.subjectнавчально-виховний процесru_RU
dc.titleЗмістовні аспекти викладання історії Другої світової війни у вищій школіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Наукові публікації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шалашна Н.М., Дегтяр К.О. Змістовні аспекти викладання історії....pdf1,12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.