Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/159
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шалашна, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Дегтяр, К. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-18T09:54:17Z | - |
dc.date.available | 2020-01-18T09:54:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/159 | - |
dc.description | Головним за- вданням курсу національної історії у ви- щій школі є формування у молоді усвідомлення себе як активного суб’єкта історичного процесу. Сучасне суспільство з усіма його різноманітними викликами переносить акценти вищої освіти із здобуття певної суми знань і навичок на формування структурованого розуміння себе як учасника історії в контексті історії свого наро- ду та своєї держави як частини світової історії. Майбутній фахівець зобов’язаний усвідомлено використовувати досвід минулого в розбудові власного суспільства. Відповідно перед історич- ним знанням постають нові вимоги до змісту навчального матеріалу, який пропонується студентам. Це стосується всього навчального курсу, але перш за все вивчення переломних подій, які визначали майбутнє народів світу і продовжу-ють зберігати актуальність до сьогодні. Однією з таких подій в історії людства є Друга світова війна. Переосмислення змісту викладання цієї теми та наповнення його новими смислами дасть можливість не лише актуалізувати увагу до важливих подій напередодні чергового ювілею, але й надати молоді необхідний інтелектуальний ін- струментарій для осмислення сучасних проблем. | ru_RU |
dc.description.abstract | Аналізуються можливості застосування нових методологічних підходів до оновлення змісту викладання тематики Другої світової війни у вищій школі. Визначено вузлові питання історії України у Другій світовій війні, виклад яких потребує змістовного оновлення, та встановлено причини необхід- ності цього оновлення. Проаналізовано сучасні методологічні підходи дослідження історії. Запропоно- вано в якості методологічних підходів принцип антропологізації історичного знання, виклад історії як об’єднання макроісторії з мікроісторією, принцип історії повсякденності. Спроектовано очікувані резуль- тати застосування вказаних методологічних підходів для вирішення актуальних питань навчально-виховного процесу у вищій школі. Здійснено аналіз сучасного змістовного наповнення курсу історії України у вищій школі та запропоновано можливі шляхи його вдосконалення. Визначено в якості перспективи подальших досліджень розробку конкретних методичних прийомів оновлення змісту освіти. | ru_RU |
dc.subject | історія України | ru_RU |
dc.subject | вища школа | ru_RU |
dc.subject | зміст викладання | ru_RU |
dc.subject | Друга світова війна | ru_RU |
dc.subject | навчально-виховний процес | ru_RU |
dc.title | Змістовні аспекти викладання історії Другої світової війни у вищій школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шалашна Н.М., Дегтяр К.О. Змістовні аспекти викладання історії....pdf | 1,12 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.