Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/159
Назва: | Змістовні аспекти викладання історії Другої світової війни у вищій школі |
Автори: | Шалашна, Н. М. Дегтяр, К. О. |
Ключові слова: | історія України вища школа зміст викладання Друга світова війна навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються можливості застосування нових методологічних підходів до оновлення змісту викладання тематики Другої світової війни у вищій школі. Визначено вузлові питання історії України у Другій світовій війні, виклад яких потребує змістовного оновлення, та встановлено причини необхід- ності цього оновлення. Проаналізовано сучасні методологічні підходи дослідження історії. Запропоно- вано в якості методологічних підходів принцип антропологізації історичного знання, виклад історії як об’єднання макроісторії з мікроісторією, принцип історії повсякденності. Спроектовано очікувані резуль- тати застосування вказаних методологічних підходів для вирішення актуальних питань навчально-виховного процесу у вищій школі. Здійснено аналіз сучасного змістовного наповнення курсу історії України у вищій школі та запропоновано можливі шляхи його вдосконалення. Визначено в якості перспективи подальших досліджень розробку конкретних методичних прийомів оновлення змісту освіти. |
Опис: | Головним за- вданням курсу національної історії у ви- щій школі є формування у молоді усвідомлення себе як активного суб’єкта історичного процесу. Сучасне суспільство з усіма його різноманітними викликами переносить акценти вищої освіти із здобуття певної суми знань і навичок на формування структурованого розуміння себе як учасника історії в контексті історії свого наро- ду та своєї держави як частини світової історії. Майбутній фахівець зобов’язаний усвідомлено використовувати досвід минулого в розбудові власного суспільства. Відповідно перед історич- ним знанням постають нові вимоги до змісту навчального матеріалу, який пропонується студентам. Це стосується всього навчального курсу, але перш за все вивчення переломних подій, які визначали майбутнє народів світу і продовжу-ють зберігати актуальність до сьогодні. Однією з таких подій в історії людства є Друга світова війна. Переосмислення змісту викладання цієї теми та наповнення його новими смислами дасть можливість не лише актуалізувати увагу до важливих подій напередодні чергового ювілею, але й надати молоді необхідний інтелектуальний ін- струментарій для осмислення сучасних проблем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/159 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шалашна Н.М., Дегтяр К.О. Змістовні аспекти викладання історії....pdf | 1,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.