Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/225
Назва: Бадмінтон як засіб фізичного виховання студентів
Інші назви: метод. рек.
Автори: Пристинський, В. М.
Гончаренко, О. С.
Шипулін, С. О.
Ключові слова: фізичне виховання
студенти
бадмінтон
правила гри
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДВНЗ "ДДПУ"
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях представлено історичні відомості про виникнення та розвиток бадмінтону як виду спорту та засобу фізичного виховання. Характеристика техніко-тактичних прийомів гри дозволить зрозуміти особливості біомеханічної структури рухових дій. Викладені основні положення правил гри дозволять студентам оволодіти навичками змагальної діяльності та не тільки приймати участь у змаганнях, а й самостійно організовувати і проводити їх в умовах дозвілля. Для викладачів кафедр фізичного виховання, студентів вищих навчальних закладів, широкого кола бажаючих займатися бадмінтоном.
Опис: Пріоритетом в організації навчально-виховної та спортивно-масової роботи університетів повинна бути різноманітна діяльність студентів, що спрямована на виховання мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом, як важливого чинника зміцнення здоров я, активного дозвілля, підвищення та збереження продуктивної працездатності, розвитку ініціативи, активної життєвої позиції, самовиховання, творчості. У зв’язку з цим, потрібно відновлювати традиції використання мало витратних видів фізичної культури і спорту, яким притаманні виражені освітньо-виховні, мотиваційні та оздоровчо-рекреативні ознаки, такі як доступність, привабливість, мінімальні фінансові затрати, можливість їх широкого використання в різноманітних умовах, наступність по відношенню до інших форм спортивної і фізкультурно-оздоровчої діяльності, можливість самостійних занять. Саме такою досить ефективною формою рухової активності є заняття бадмінтоном, якому притаманні: • швидкість пересування; • значна кількість технічних прийомів, що виконуються з максимальним скороченням підготовчих та непередбачуваних дій; • швидкість мислення; • прояв морально-вольових якостей. Участь спортсмена в змаганнях, як правило, пов’язана із значною витратою енергії, інтенсивною роботою серцево-судинної та дихальної систем. Про це свідчить підвищення частоти серцевих скорочень під час гри до 160-180 уд/хв. при значному збільшенні кисневого боргу і кисневого запиту, що потребує прояву анаеробної витривалості. Отже, для тих, хто займається бадмінтоном характерний високий рівень розвитку функціональних систем організму. Встановлено, що заняття бадмінтоном позитивно впливають на розвиток усіх систем організму, особливо, кардіореспіраторну. В умовах змагань бадмінтоніст повинен долати локальну та загальна втома, на фоні якої спортсмену доводиться вирішувати складні техніко-тактичні завдання. Витримати таку напружену роботу може тільки добре підготовлений організм. Гра у високому швидкісному темпі потребує уміння своєчасно переключатися на різноманітні режими роботи, здатності якнайкраще проявляти фізичні якості в напружених ігрових ситуаціях (швидкість, гнучкість, спритність, витривалість та координацію рухів). Освітньо- виховний та фізкультурно-оздоровчий потенціал занять бадмінтоном вбачається в тому, що його структура базується на природних рухах людини (біг, стрибки, нахили, зміна напрямків рухів тощо), прояві психофізичних здібностей, а також доцільності його використання як мало витратної (фінансовий аспект) форми фізкультурно-оздоровчої роботи зі студентською молоддю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/225
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.