Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/229
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКачан, О. А.-
dc.contributor.authorПристинський, В. М.-
dc.date.accessioned2020-06-16T09:19:19Z-
dc.date.available2020-06-16T09:19:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/229-
dc.descriptionСучасний світ щоденно зазнає суттєвих змін, що вимагає нових підходів у підготовці людини до життя, зокрема й засобами освіти та фізкультурно- оздоровчої роботи. Традиційна освіта, зберігаючи свій конструктивний зміст, ще багато в чому не відповідає потребам сьогодення та перспективам розвитку, що очікують на людину вже в недалекому майбутньому. Реформування та модернізація сучасної освіти України в напрямку інтеграції в Європейський освітній простір передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, незалежно від її здібностей, має право на успіх у житті, на максимальне розкриття власних здібностей і талантів. Отже потрібні конструктивні зміни, що зупиняють негативні тенденції, перетворять українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку й конкурентоспроможності. Для того, щоб бути співрозмірною з часом, освіта має носити інноваційний характер, йти попереду тих вимог, які суспільство поставить перед особистістю вже через декілька років. Інноваційність освіти, на наш погляд, має полягати у нововведеннях в діяльність навчально-виховних закладів, у навчально-виховний процес, що є нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв’язок із життям, знижуватиме свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування інноваційних засобів навчання, в тому числі й у сфері фізкультурно-спортивної діяльності. Реалізація цих вимог не може здійснюватися безсистемно, без урахування новітнього педагогічного досвіду.en_US
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику представлено інноваційні підходи щодо забезпечення оновлення змісту фізичного виховання учнівської молоді. Взаємодія інформаційно-комунікаційних (планшетний комп’ютер, пульсометри, гаджети, 3D візуалізація, динамічно керовані моделі, безконтактні сенсорні системи тощо) та інтерактивних рухливо-пізнавальних технологій (сюжетні рухливо-пізнавальні ігри, валеологічні естафети, брейн-ринги, ерудит-вікторини, освітньо-оздоровчі тренінги тощо) сприятимуть оновленню й удосконаленню змісту уроків фізичної культури, фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходів в режимі шкільного дня, позакласних і позашкільних форм навчання і виховання дітей і підлітків. Матеріали посібника можуть бути використані вчителями загальноосвітніх навчальних закладів; викладачами і студентами закладів вищої освіти при проходженні педагогічної практики; організаторами курсів підвищення кваліфікації, методистами, керівниками і тренерами освітньо- соціальних програм, семінарів, занять-тренінгів.en_US
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectучнівська молодьen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectрухливо-пізнавальні технологіїen_US
dc.subjectуроки фізичної культуриen_US
dc.subjectфізично-оздоровчі заходиen_US
dc.titleІнформаційно-комунікаційні та рухливо-пізнавальні технології у фізичному вихованні дітей і підлітківen_US
dc.title.alternativeнавч.-метод. посіб.en_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.