Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/255
Назва: Міжпредметна інтеграція як засіб реалізації STEM-освіти на уроках фізики
Автори: Бібікова, І.В.
Ключові слова: STEM-освiта
iнтеграцiя
мiжпредметнi зв’язки
фiзика
Дата публікації: 2019
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 9;194-204
Короткий огляд (реферат): Особливою формою наскрiзного STEM-навчання є iнтегрованi уроки, якi спрямованi на встановлення мiжпредметних зв’язкiв, що сприяють формуванню в учнiв цiлiсного, системного свiтогляду. У статтi розглянуто приклади використання мiжпредметних зав’язкiв на уроках фiзики.
Опис: The special form of through STEM- education is the integrated lessons, which are aimed to the establishing of intersubject connections that assist forming ofthe students’ integral, system world view. The examples of use of intersubject connections during the lessons of physics are considered in the article
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/255
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp194-204.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.