Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/259| Название: | Педагогічний супровід підлітків старшого шкільного віку у середовищі асоціальних й антисоціальних неформальних молодіжних організацій |
| Другие названия: | монографія |
| Авторы: | Гейтенко, В. В. Пристинський, В. М. Пристинська, Т. М. |
| Ключевые слова: | педагогічний супровід соціалізація старшокласників неформальні молодіжні організації |
| Дата публикации: | 2019 |
| Издательство: | Вид-во Б. І. Маторіна |
| Краткий осмотр (реферат): | У монографії представлено результати теоретико- експериментального дослідження проблеми педагогічного супроводу соціалізації старшокласників у середовищі неформальних молодіжних організацій. Запропоновано нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності умов, які б забезпечували педагогічний супровід підлітків-неформалів щодо їхньої орієнтації на вибір організацій просоціального спрямування. |
| Описание: | Розвиток сучасного суспільства передбачає високі стандарти демократії, соціально зорієнтованих прав та свобод людини. Відповідно до закону України „Про освіту” метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору. Проте складні соціально-економічні умови, досить низький морально-етичний рівень суспільства створюють нестабільне середовище, на тлі якого утворюються неформальні молодіжні організації та групи. Особливий інтерес та певну соціальну застереженість для оточення становлять антисоціальні субкультури, як-от: скінхеди, гопники, любери, нацисти, антифи, навколофутбольні фанати, панки, металісти, байкери, готи, емо та інші. Такі організації найчастіше негативно впливають на соціалізацію та становлення особистості старшокласників. Будучи однією з найменш адаптованих і соціально незахищених груп, старшокласники несуть на собі відбиток загальної соціальної невизначеності, невпевненості, тривожності на тлі кризи розвитку особистості, що супроводжується частою зміною авторитетів, переглядом ставлення до стосунків з оточенням, пошуком можливості самовираження, примикаючи тим самим до неформальних молодіжних груп та організацій. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/259 |
| ISBN: | 978-617-7780-06-8 |
| Располагается в коллекциях: | Наукові документи |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДЛІТКІВ...2019.pdf | 2,57 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.