Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/262| Title: | Педагогічні технології формування відповідального ставлення до здоров'я і здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти |
| Authors: | Гордєєва, К. С. Пристинський, В. М. Осіпцов, А. В. |
| Keywords: | педагогічні технології здоровий спосіб життя студенти заклади вищої освіти потенціал рухова активність культура здоров'я |
| Issue Date: | 2018 |
| Abstract: | Мета роботи – виявити чинники впливу, обґрунтувати стан сформованості та експериментально перевірити ефективність педагогічних технологій формування відповідального ставлення до здоров’я і здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти. Матеріал і методи. Визначення та експериментальна перевірка ефективності педагогічних технологій формування відповідального ставлення до здоров’я і здорового способу життя студентів здійснювалась на базі кафедри теоретичних, методичних основ фізичного виховання і реабілітації, кафедри здоров’я людини і фізичного виховання та Науково- дослідної лабораторії взаємодії духовного й фізичного розвитку дітей та учнівської молоді ЗВО «Донбаський державний педагогічний університет» (Слов’янськ). До експериментально-дослідної роботи було залучено 49 студентів другого курсу факультету фізичного виховання; 42 студенти першого і другого курсів факультету психології, економіки й управління та 57 студентів першого і другого курсів філологічного факультету. Результати. Визначено показники рівня сформованості у студентів знань щодо впливу рухової активності на стан здоров’я людини. Встановлено позитивну динаміку формування у студентів експериментальних груп відповідального ставлення до здоров’я і здорового способу життя, де високий рівень збільшився в середньому на 19,2 % (в контрольних групах – на 2,3 %); кількість студентів, у яких сформованість відповідального ставлення до здоров’я відповідає низькому рівню в експериментальних групах знизилась в середньому на 31,7 %, а в контрольних – на 3,1 %. Висновки. Встановлено, що визначені педагогічні технології формування відповідального ставлення студентів до здоров’я і здорового способу життя є досить ефективними та можуть бути впроваджені в навчально-виховний процес з фізичного виховання закладів вищої освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації. |
| Description: | У сучасних умовах реформування системи вищої освіти науковці приділяють особливу увагу питанням збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді, що є необхідною передумовою успішної професійної й особистісної самореалізації кожної молодої людини. |
| URI: | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/262 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ж.Здоров'я,спорт,реабілітація,2018№3.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.