Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/267
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПристинський, В. М.-
dc.contributor.authorПристинська, Т. М.-
dc.contributor.authorФролова, О. О.-
dc.contributor.authorЯрхо, І. С.-
dc.date.accessioned2020-07-02T10:03:40Z-
dc.date.available2020-07-02T10:03:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/267-
dc.descriptionОдним з пріоритетних завдань, визначених Національною доктриною розвитку освіти України в ХХІ столітті, Цільовою комплексною програмою «Фізичне виховання – здоров’я нації» є формування гар- монійно розвиненої, морально й фізично здоро- вої особистості, яка відповідально ставиться до власного здоров’я, здоров’я людини як найвищої особистісної й суспільної цінності. В умовах складної соціально-економічної й духовної кризи, погіршення екологічної ситу- ації все більшу занепокоєність викликає стан здоров’я й фізичної підготовленості учнівської молоді. У зв’язку з цим підвищується освітньо- виховна значущість учителя фізичної культури, який має впливати на забезпечення фізичного, психічного й духовного здоров’я підростаючого покоління українців.en_EN
dc.description.abstractРозглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до реалізації за- вдань виховної роботи з формування здорового способу життя. Визначено соціально-педагогічну зна- чущість діяльності вчителя щодо реалізації знань, умінь і навичок по збереженню здоров’я школярів. На основі практичного досвіду доводиться високий освітній потенціал педагогічної практики в підвищенні якості професійної підготовки студентів. Впровадження елементів інноваційних технологій (особистісно орієнтованих програм школи сприяння здоров’я, інтерактивних проектів фізкультурно- оздоровчого й психолого-педагогічного спрямування тощо) сприяло розвиткові розуміння майбутнім педагогом необхідності формувати дбайливе ставлення до власного здоров’я й фізичної кондиційності, всебічно розвивати фізичні й психічні якості, творчому використанню засобів фізичної культури в здій- сненні здорового способу життя.en_EN
dc.subjectпрофесійно-педагогчна підготовкаen_EN
dc.subjectучителі фізичної культуриen_EN
dc.subjectздоровий спосіб життяen_EN
dc.subjectінтерактивні технологіїen_EN
dc.subjectпедагогічна практикаen_EN
dc.titleПідготовка педагога до реалізації професійних функцій щодо забезпечення здорового способу життяen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Наукові публікації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Молодий вчений наук.журн.№2(66),2019, стор.349.pdf392,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.