Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/267
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пристинський, В. М. | - |
dc.contributor.author | Пристинська, Т. М. | - |
dc.contributor.author | Фролова, О. О. | - |
dc.contributor.author | Ярхо, І. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T10:03:40Z | - |
dc.date.available | 2020-07-02T10:03:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/267 | - |
dc.description | Одним з пріоритетних завдань, визначених Національною доктриною розвитку освіти України в ХХІ столітті, Цільовою комплексною програмою «Фізичне виховання – здоров’я нації» є формування гар- монійно розвиненої, морально й фізично здоро- вої особистості, яка відповідально ставиться до власного здоров’я, здоров’я людини як найвищої особистісної й суспільної цінності. В умовах складної соціально-економічної й духовної кризи, погіршення екологічної ситу- ації все більшу занепокоєність викликає стан здоров’я й фізичної підготовленості учнівської молоді. У зв’язку з цим підвищується освітньо- виховна значущість учителя фізичної культури, який має впливати на забезпечення фізичного, психічного й духовного здоров’я підростаючого покоління українців. | en_EN |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до реалізації за- вдань виховної роботи з формування здорового способу життя. Визначено соціально-педагогічну зна- чущість діяльності вчителя щодо реалізації знань, умінь і навичок по збереженню здоров’я школярів. На основі практичного досвіду доводиться високий освітній потенціал педагогічної практики в підвищенні якості професійної підготовки студентів. Впровадження елементів інноваційних технологій (особистісно орієнтованих програм школи сприяння здоров’я, інтерактивних проектів фізкультурно- оздоровчого й психолого-педагогічного спрямування тощо) сприяло розвиткові розуміння майбутнім педагогом необхідності формувати дбайливе ставлення до власного здоров’я й фізичної кондиційності, всебічно розвивати фізичні й психічні якості, творчому використанню засобів фізичної культури в здій- сненні здорового способу життя. | en_EN |
dc.subject | професійно-педагогчна підготовка | en_EN |
dc.subject | учителі фізичної культури | en_EN |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_EN |
dc.subject | інтерактивні технології | en_EN |
dc.subject | педагогічна практика | en_EN |
dc.title | Підготовка педагога до реалізації професійних функцій щодо забезпечення здорового способу життя | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Молодий вчений наук.журн.№2(66),2019, стор.349.pdf | 392,71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.