Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/298
Назва: Використання різнорівневих задач на уроках фізики та астрономії
Інші назви: Use multilevel problem on the lessons of physics and astronomy
Автори: Баранюкова, І.С.
Бєлошапка, О.Я.
Ключові слова: активнi методи навчання
професiйно-орiєнтованi завдання
рiзнорiвневi задачi
диференцiальний пiдхiд
Дата публікації: 2018
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8;197-200
Короткий огляд (реферат): У статтi розкрито проблему необхiдностi використання рiзнорiвневих задач на уроках фiзики та астрономiї. Запропоновано одну з можливих класифiкацiй рiзнорiвневих завдань, якi можна використовувати у освiтньому процесi. Визначено цiлi та особливостi використання рiзнорiвневого пiдходу до вирiшення задач та особливостi викладання фiзики i астрономiї на основi диференцiацiї рiвня навчальних досягнень учнiв.
Опис: In the article the problem of the need for different levels of problems at lessons of physics and astronomy. One of the possible classifications of multilevel tasks that can be used in the educational process is proposed. The purposes and features using multilevel approach to solving problems and peculiarities of teaching physics and astronomy based on the difference in student achievement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/298
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp_197-200.pdf167,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.