Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/298
Название: Використання різнорівневих задач на уроках фізики та астрономії
Другие названия: Use multilevel problem on the lessons of physics and astronomy
Авторы: Баранюкова, І.С.
Бєлошапка, О.Я.
Ключевые слова: активнi методи навчання
професiйно-орiєнтованi завдання
рiзнорiвневi задачi
диференцiальний пiдхiд
Дата публикации: 2018
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8;197-200
Краткий осмотр (реферат): У статтi розкрито проблему необхiдностi використання рiзнорiвневих задач на уроках фiзики та астрономiї. Запропоновано одну з можливих класифiкацiй рiзнорiвневих завдань, якi можна використовувати у освiтньому процесi. Визначено цiлi та особливостi використання рiзнорiвневого пiдходу до вирiшення задач та особливостi викладання фiзики i астрономiї на основi диференцiацiї рiвня навчальних досягнень учнiв.
Описание: In the article the problem of the need for different levels of problems at lessons of physics and astronomy. One of the possible classifications of multilevel tasks that can be used in the educational process is proposed. The purposes and features using multilevel approach to solving problems and peculiarities of teaching physics and astronomy based on the difference in student achievement.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/298
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp_197-200.pdf167,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.