Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/358
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГіренко, Н. А.-
dc.date.accessioned2020-11-10T11:49:01Z-
dc.date.available2020-11-10T11:49:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/358-
dc.descriptionОднією з пріоритетних функцій навчально-виховного процесу спеціальної школи є формування в учнів з особливими освітніми потребами розумових і фізичних здібностей, виховання моральних якостей, здатність до свідомого самовизначення. Важливу роль у цьому процесі відведено корекційно-спрямованому трудовому навчанню. Трудове навчання є чинником і вихідною ланкою інтелектуального, фізичного, морального становлення особистості, створює умови формування соціально-трудової компетентності. Починаючи з початкових класів, трудове навчання сприяє формуванню в учнів таких компетентностей, як технічний і технологічний кругозір, культура праці, самостійне та критичне мислення, розвиток особистісних якостей, виховання відповідальності за результати власної діяльності. Тільки в праці розкриваються здібності, збагачуються знання, закріплюються вміння і навички, проявляється творчість.en_EN
dc.description.abstractУ навчальному посібнику висвітлено питання теорії та практики трудового навчання в 1-3 класах спеціальної школи. Розкрито особливості формування сенсомоторної сфери учнів з особливими потребами в процесі навчання праці та своєрідність практичної діяльності школярів. Надано класифікацію методів викладання праці та особливості їх застосування, організацію та специфіку проведення уроків праці в початкових класах спеціальної школи. Адресовано здобувачам бакалаврського рівня факультетів спеціальної освіти, вчителям-практикам спеціальних шкіл та закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання.en_EN
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаen_EN
dc.subjectспеціальні школиen_EN
dc.subjectтрудове навчанняen_EN
dc.subjectучні з особливими освітніми потребамиen_EN
dc.subjectдіти з психофізичними вадамиen_EN
dc.subjectуроки праціen_EN
dc.subjectтрудова діяльністьen_EN
dc.subjectсенсомоторний розвитокen_EN
dc.subjectорієнтувальна діяльністьen_EN
dc.subjectвиховання самоконтролюen_EN
dc.subjectплануванняen_EN
dc.subjectметоди трудового навчанняen_EN
dc.subjectвербальні методиen_EN
dc.subjectнаочні методиen_EN
dc.subjectпрактичні методиen_EN
dc.subjectпочаткові класиen_EN
dc.subjectпрограмиen_EN
dc.subjectплануванняen_EN
dc.subjectіндивідуальний підхідen_EN
dc.subjectдиференційований підхідen_EN
dc.titleСпеціальна методика трудового навчанняen_EN
dc.title.alternative(навч. посіб.)en_EN
dc.typeBooken_EN
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ.pdf2,51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.