Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/358
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіренко, Н. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T11:49:01Z | - |
dc.date.available | 2020-11-10T11:49:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/358 | - |
dc.description | Однією з пріоритетних функцій навчально-виховного процесу спеціальної школи є формування в учнів з особливими освітніми потребами розумових і фізичних здібностей, виховання моральних якостей, здатність до свідомого самовизначення. Важливу роль у цьому процесі відведено корекційно-спрямованому трудовому навчанню. Трудове навчання є чинником і вихідною ланкою інтелектуального, фізичного, морального становлення особистості, створює умови формування соціально-трудової компетентності. Починаючи з початкових класів, трудове навчання сприяє формуванню в учнів таких компетентностей, як технічний і технологічний кругозір, культура праці, самостійне та критичне мислення, розвиток особистісних якостей, виховання відповідальності за результати власної діяльності. Тільки в праці розкриваються здібності, збагачуються знання, закріплюються вміння і навички, проявляється творчість. | en_EN |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику висвітлено питання теорії та практики трудового навчання в 1-3 класах спеціальної школи. Розкрито особливості формування сенсомоторної сфери учнів з особливими потребами в процесі навчання праці та своєрідність практичної діяльності школярів. Надано класифікацію методів викладання праці та особливості їх застосування, організацію та специфіку проведення уроків праці в початкових класах спеціальної школи. Адресовано здобувачам бакалаврського рівня факультетів спеціальної освіти, вчителям-практикам спеціальних шкіл та закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. | en_EN |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | en_EN |
dc.subject | спеціальні школи | en_EN |
dc.subject | трудове навчання | en_EN |
dc.subject | учні з особливими освітніми потребами | en_EN |
dc.subject | діти з психофізичними вадами | en_EN |
dc.subject | уроки праці | en_EN |
dc.subject | трудова діяльність | en_EN |
dc.subject | сенсомоторний розвиток | en_EN |
dc.subject | орієнтувальна діяльність | en_EN |
dc.subject | виховання самоконтролю | en_EN |
dc.subject | планування | en_EN |
dc.subject | методи трудового навчання | en_EN |
dc.subject | вербальні методи | en_EN |
dc.subject | наочні методи | en_EN |
dc.subject | практичні методи | en_EN |
dc.subject | початкові класи | en_EN |
dc.subject | програми | en_EN |
dc.subject | планування | en_EN |
dc.subject | індивідуальний підхід | en_EN |
dc.subject | диференційований підхід | en_EN |
dc.title | Спеціальна методика трудового навчання | en_EN |
dc.title.alternative | (навч. посіб.) | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ.pdf | 2,51 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.