Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/358
Назва: | Спеціальна методика трудового навчання |
Інші назви: | (навч. посіб.) |
Автори: | Гіренко, Н. А. |
Ключові слова: | спеціальні школи трудове навчання учні з особливими освітніми потребами діти з психофізичними вадами уроки праці трудова діяльність сенсомоторний розвиток орієнтувальна діяльність виховання самоконтролю планування методи трудового навчання вербальні методи наочні методи практичні методи початкові класи програми планування індивідуальний підхід диференційований підхід |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному посібнику висвітлено питання теорії та практики трудового навчання в 1-3 класах спеціальної школи. Розкрито особливості формування сенсомоторної сфери учнів з особливими потребами в процесі навчання праці та своєрідність практичної діяльності школярів. Надано класифікацію методів викладання праці та особливості їх застосування, організацію та специфіку проведення уроків праці в початкових класах спеціальної школи. Адресовано здобувачам бакалаврського рівня факультетів спеціальної освіти, вчителям-практикам спеціальних шкіл та закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. |
Опис: | Однією з пріоритетних функцій навчально-виховного процесу спеціальної школи є формування в учнів з особливими освітніми потребами розумових і фізичних здібностей, виховання моральних якостей, здатність до свідомого самовизначення. Важливу роль у цьому процесі відведено корекційно-спрямованому трудовому навчанню. Трудове навчання є чинником і вихідною ланкою інтелектуального, фізичного, морального становлення особистості, створює умови формування соціально-трудової компетентності. Починаючи з початкових класів, трудове навчання сприяє формуванню в учнів таких компетентностей, як технічний і технологічний кругозір, культура праці, самостійне та критичне мислення, розвиток особистісних якостей, виховання відповідальності за результати власної діяльності. Тільки в праці розкриваються здібності, збагачуються знання, закріплюються вміння і навички, проявляється творчість. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/358 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ.pdf | 2,51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.