Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/358
Назва: Спеціальна методика трудового навчання
Інші назви: (навч. посіб.)
Автори: Гіренко, Н. А.
Ключові слова: спеціальні школи
трудове навчання
учні з особливими освітніми потребами
діти з психофізичними вадами
уроки праці
трудова діяльність
сенсомоторний розвиток
орієнтувальна діяльність
виховання самоконтролю
планування
методи трудового навчання
вербальні методи
наочні методи
практичні методи
початкові класи
програми
планування
індивідуальний підхід
диференційований підхід
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид-во Б. І. Маторіна
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику висвітлено питання теорії та практики трудового навчання в 1-3 класах спеціальної школи. Розкрито особливості формування сенсомоторної сфери учнів з особливими потребами в процесі навчання праці та своєрідність практичної діяльності школярів. Надано класифікацію методів викладання праці та особливості їх застосування, організацію та специфіку проведення уроків праці в початкових класах спеціальної школи. Адресовано здобувачам бакалаврського рівня факультетів спеціальної освіти, вчителям-практикам спеціальних шкіл та закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання.
Опис: Однією з пріоритетних функцій навчально-виховного процесу спеціальної школи є формування в учнів з особливими освітніми потребами розумових і фізичних здібностей, виховання моральних якостей, здатність до свідомого самовизначення. Важливу роль у цьому процесі відведено корекційно-спрямованому трудовому навчанню. Трудове навчання є чинником і вихідною ланкою інтелектуального, фізичного, морального становлення особистості, створює умови формування соціально-трудової компетентності. Починаючи з початкових класів, трудове навчання сприяє формуванню в учнів таких компетентностей, як технічний і технологічний кругозір, культура праці, самостійне та критичне мислення, розвиток особистісних якостей, виховання відповідальності за результати власної діяльності. Тільки в праці розкриваються здібності, збагачуються знання, закріплюються вміння і навички, проявляється творчість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/358
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ.pdf2,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.