Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/390
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, О.Г. | - |
dc.contributor.author | Величко, В.Є. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T07:19:45Z | - |
dc.date.available | 2021-01-25T07:19:45Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2413-2667 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/390 | - |
dc.description | The rapid transition to distance learning has raised the issue of readiness of the subjects of the educational process to the use of information and communication technologies. Lack of open electronic educational resources The required quality can be overcome with a high level of formation of ICT competence of subject teachers, they are the ones who can create the necessary components of e-learning in a short time. The formation of ICT competence of future teachers is performed during their professional training, it is the high level of formation of ICT competence of future teachers is a component of professional competence and is a necessary component that will overcome obstacles in organizing educational activities and restrictions caused by biological threats. | en_EN |
dc.description.abstract | Стрiмкий перехiд до дистанцiйної форми навчання актуалiзував питання готовностi суб’єктiв освiтнього процесу до застосування iнформацiйно-комунiкацiйних технологiй. Вiдсутнiсть вiдкритих електронних освiтнiх ресурсiв необхiдної якостi може бути подоланою при високому рiвнi сформованостi IКТ-компетентностi вчителiв-предметникiв, саме вони в стислий термiн здатнi створити необхiднi компоненти електронного навчання. Формування IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв виконується пiд час їх професiйної пiдготовки, саме високий рiвень сформованостi IКТ-компетентностi майбутнiх учителiв є складовою професiйної компетентностi та є тим необхiдним компонентом, що дозволить долати перешкоди пiд час органiзацiї освiтньої дiяльностi i пiд обмежень, що викликанi бiологiчними загрозами. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 10;104-110 | - |
dc.subject | IКТ-компетентнiсть | en_EN |
dc.subject | професiйна пiдготовка | en_EN |
dc.subject | майбутнi вчителi | en_EN |
dc.subject | зростання бiологiчних загроз | en_EN |
dc.title | Формування IКТ-компетентності майбутніх учителів у разі зростання біологічних загроз | en_EN |
dc.title.alternative | Formation of ICT competence of future teachers in case of growth of biological threats | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 10 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp104-110.pdf | 185,55 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.