Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/402
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гіренко, Н. А. | - |
dc.contributor.author | Гришин, Ю. І. | - |
dc.contributor.author | Липа, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T09:50:16Z | - |
dc.date.available | 2021-02-17T09:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/402 | - |
dc.description | Розділ 1. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА .......................... 5 1. Предмет і завдання методики викладання історії в допоміжній школі. ... 5 2. Зв’язок методики викладання історії в допоміжній школі з іншими педагогічними науками .................................................................................... 9 3. Методи дослідження спеціальної методики викладання історії .............. 11 Розділ 2. ПРОПЕДЕВТИКА ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ .............................................................................................................. 13 1. Сутність і особливості пропедевтики вивчення історії в допоміжній школі ................................................................................................................ 13 2. Характеристика суспільно-історичного матеріалу в книгах з читання для 2-6 класів допоміжної школи. ........................................................................ 15 3. Робота над творами суспільно-історичного змісту на уроках читання у 2-6 класах ........................................................................................................ 17 Розділ 3. ЗАВДАННЯ, СТРУКТУРА І ЗМІСТ КУРСУ ІСТОРІЇ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ ................................................................................ 19 1. Виховні задачі курсу історії ....................................................................... 21 2. Корекційно-розвиваючі завдання .............................................................. 23 3. Зміст історії як навчального предмета в допоміжній школі. ................... 28 4. Характеристика шкільного підручника з історії ....................................... 31 5. Особливості засвоєння історичних знань учнями з порушенням інтелекту .......................................................................................................... 34 5.1. Фрагментарність та не розчленованість історичних знань ............ 36 5.2. Утрудненість осмислення історичних знань ..................................... 38 5.3. Узагальнення поодиноких фактів ........................................................ 39 5.4. Виникнення помилкових стереотипів ................................................. 40 5.5. Персоніфікація суспільно-історичних подій ....................................... 40 5.6. Механічне засвоєння історичних знань ............................................... 41 6. Особливостi формування iсторичних понять в учнiв з порушенням iнтелекту .......................................................................................................... 41 7. Прийоми і засоби формування уявлень про факти минулого в допоміжній школі .......................................................................................... 44 8. Особливості формування уявлень про історичне минуле учнів з порушенням інтелекту .................................................................................... 46 9. Особливості формування історико-просторових уявлень в учнів з порушенням інтелекту .................................................................................... 52 10. Особливості формування історичних понять і розкриття причинно- наслідкових зв’язків у курсі історії у допоміжній школі. ........................... 56 11. Шляхи та засоби формування історичних понять в учнів з порушенням інтелекту .......................................................................................................... 5912. Розкриття причинно-наслідкових зв’язків в курсі історії допоміжної школи ............................................................................................................... 63 13. Методи навчання історії у допоміжній школі. ....................................... 69 13.1. Методи усного повідомлення історичного матеріалу. .................... 70 13.2. Методи роботи з друкованим текстом (письмовими текстами). 77 13.3. Методи наочного навчання історії ................................................... 83 14. Урок історії в допоміжній школі. ............................................................ 91 15. Позакласна робота з iсторiї в допоміжнiй школi .................................. 118 16. Особливостi вивчення питань права в допомiжнiй школi .................... 124 ЛІТЕРАТУРА ................................................................................................. 137 ДОДАТКИ ....................................................................................................... 140 | en_EN |
dc.description.abstract | “Історія у школі для дітей з порушенням інтелекту розглядається як навчальний предмет, у якому закладено вивчення історичного матеріалу, оволодіння знаннями та уміннями, корекційний вплив виучуваного матеріалу на особу учня, формування особистісних якостей громадянина, підготовка підлітка з порушенням інтелекту до життя, спеціально-трудова і правова адаптація випускника у суспільство”. | en_EN |
dc.publisher | Б. І. Маторін | en_EN |
dc.subject | допоміжні школи | en_EN |
dc.subject | методика викладання історії | en_EN |
dc.subject | урок історії в допоміжній школі | en_EN |
dc.title | Методика викладання історії в допоміжній школі | en_EN |
dc.title.alternative | метод. рекомендації | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика викладання історії.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.