Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/402
Назва: | Методика викладання історії в допоміжній школі |
Інші назви: | метод. рекомендації |
Автори: | Гіренко, Н. А. Гришин, Ю. І. Липа, В. О. |
Ключові слова: | допоміжні школи методика викладання історії урок історії в допоміжній школі |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Б. І. Маторін |
Короткий огляд (реферат): | “Історія у школі для дітей з порушенням інтелекту розглядається як навчальний предмет, у якому закладено вивчення історичного матеріалу, оволодіння знаннями та уміннями, корекційний вплив виучуваного матеріалу на особу учня, формування особистісних якостей громадянина, підготовка підлітка з порушенням інтелекту до життя, спеціально-трудова і правова адаптація випускника у суспільство”. |
Опис: | Розділ 1. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА .......................... 5 1. Предмет і завдання методики викладання історії в допоміжній школі. ... 5 2. Зв’язок методики викладання історії в допоміжній школі з іншими педагогічними науками .................................................................................... 9 3. Методи дослідження спеціальної методики викладання історії .............. 11 Розділ 2. ПРОПЕДЕВТИКА ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ .............................................................................................................. 13 1. Сутність і особливості пропедевтики вивчення історії в допоміжній школі ................................................................................................................ 13 2. Характеристика суспільно-історичного матеріалу в книгах з читання для 2-6 класів допоміжної школи. ........................................................................ 15 3. Робота над творами суспільно-історичного змісту на уроках читання у 2-6 класах ........................................................................................................ 17 Розділ 3. ЗАВДАННЯ, СТРУКТУРА І ЗМІСТ КУРСУ ІСТОРІЇ В ДОПОМІЖНІЙ ШКОЛІ ................................................................................ 19 1. Виховні задачі курсу історії ....................................................................... 21 2. Корекційно-розвиваючі завдання .............................................................. 23 3. Зміст історії як навчального предмета в допоміжній школі. ................... 28 4. Характеристика шкільного підручника з історії ....................................... 31 5. Особливості засвоєння історичних знань учнями з порушенням інтелекту .......................................................................................................... 34 5.1. Фрагментарність та не розчленованість історичних знань ............ 36 5.2. Утрудненість осмислення історичних знань ..................................... 38 5.3. Узагальнення поодиноких фактів ........................................................ 39 5.4. Виникнення помилкових стереотипів ................................................. 40 5.5. Персоніфікація суспільно-історичних подій ....................................... 40 5.6. Механічне засвоєння історичних знань ............................................... 41 6. Особливостi формування iсторичних понять в учнiв з порушенням iнтелекту .......................................................................................................... 41 7. Прийоми і засоби формування уявлень про факти минулого в допоміжній школі .......................................................................................... 44 8. Особливості формування уявлень про історичне минуле учнів з порушенням інтелекту .................................................................................... 46 9. Особливості формування історико-просторових уявлень в учнів з порушенням інтелекту .................................................................................... 52 10. Особливості формування історичних понять і розкриття причинно- наслідкових зв’язків у курсі історії у допоміжній школі. ........................... 56 11. Шляхи та засоби формування історичних понять в учнів з порушенням інтелекту .......................................................................................................... 5912. Розкриття причинно-наслідкових зв’язків в курсі історії допоміжної школи ............................................................................................................... 63 13. Методи навчання історії у допоміжній школі. ....................................... 69 13.1. Методи усного повідомлення історичного матеріалу. .................... 70 13.2. Методи роботи з друкованим текстом (письмовими текстами). 77 13.3. Методи наочного навчання історії ................................................... 83 14. Урок історії в допоміжній школі. ............................................................ 91 15. Позакласна робота з iсторiї в допоміжнiй школi .................................. 118 16. Особливостi вивчення питань права в допомiжнiй школi .................... 124 ЛІТЕРАТУРА ................................................................................................. 137 ДОДАТКИ ....................................................................................................... 140 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/402 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика викладання історії.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.