Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнікова, С.В.-
dc.contributor.authorТруш, Н.І.-
dc.date.accessioned2021-03-22T09:08:04Z-
dc.date.available2021-03-22T09:08:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/421-
dc.descriptionTheoretical aspects of the definitions «methodical simulation» and «methodical projection», the ways of improving this process formation of the future Mathematics teachers of these methodological activities are searched in the article.en_EN
dc.description.abstractУ статтi з’ясовуються теоретичнi аспекти понять «методичне моделювання» й «методичне проектування» та шляхи вдосконалення процесу формування у майбутнiх вчителiв математики даних видiв методичної дiяльностi.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5;107-113-
dc.subjectмодельen_EN
dc.subjectпроектen_EN
dc.subjectметодичне моделюванняen_EN
dc.subjectметодичне проектуванняen_EN
dc.subjectкомпетентнiстьen_EN
dc.subjectкомпетенцiяen_EN
dc.subjectметодична дiяльнiстьen_EN
dc.titleМоделювання й проектування як основні види методичної діяльності майбутнього вчителя математикиen_EN
dc.title.alternativeSimulation and projecting as the main methodical activities’ aspects of the future Mathematics’ teacheren_EN
dc.typeArticleen_EN
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znp-2015_107.pdf162,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.