Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/421
Назва: Моделювання й проектування як основні види методичної діяльності майбутнього вчителя математики
Інші назви: Simulation and projecting as the main methodical activities’ aspects of the future Mathematics’ teacher
Автори: Анікова, С.В.
Труш, Н.І.
Ключові слова: модель
проект
методичне моделювання
методичне проектування
компетентнiсть
компетенцiя
методична дiяльнiсть
Дата публікації: 2015
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5;107-113
Короткий огляд (реферат): У статтi з’ясовуються теоретичнi аспекти понять «методичне моделювання» й «методичне проектування» та шляхи вдосконалення процесу формування у майбутнiх вчителiв математики даних видiв методичної дiяльностi.
Опис: Theoretical aspects of the definitions «methodical simulation» and «methodical projection», the ways of improving this process formation of the future Mathematics teachers of these methodological activities are searched in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/421
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znp-2015_107.pdf162,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.