Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/423
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛимарєва, Ю.М.-
dc.contributor.authorШарап, Р.А.-
dc.date.accessioned2021-03-22T09:16:54Z-
dc.date.available2021-03-22T09:16:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/423-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослiдженню ролi iсторичної задачi у навчальному процесi з фiзики. Розглянуто можливостi її використання на рiзних етапах уроку та дидактична вага на уроках рiзних типiв в основу яких покладено iсторизм.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5;141-145-
dc.subjectiсторична задачаen_EN
dc.subjectнавчальний процесen_EN
dc.subjectсвiдомiстьen_EN
dc.subjectособистiстьen_EN
dc.subjectрозвитокen_EN
dc.titleРоль історичної задачі у формуванні свідомих знань з фізикиen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
znp-2015_141.pdf147,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.