Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/423
Назва: Роль історичної задачі у формуванні свідомих знань з фізики
Автори: Лимарєва, Ю.М.
Шарап, Р.А.
Ключові слова: iсторична задача
навчальний процес
свiдомiсть
особистiсть
розвиток
Дата публікації: 2015
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5;141-145
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослiдженню ролi iсторичної задачi у навчальному процесi з фiзики. Розглянуто можливостi її використання на рiзних етапах уроку та дидактична вага на уроках рiзних типiв в основу яких покладено iсторизм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/423
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znp-2015_141.pdf147,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.