Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/454
Назва: Використання проблемно-модульної технології на уроках фізики
Автори: Олійник, Р.В.
Степанян, М.С.
Ключові слова: проблемно-модульне навчання
проблемна ситуацiя
навчальний модуль
критичне мислення
Дата публікації: 2014
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 4;186-191
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває поняття проблемно-модульного навчання, його особливостi та компоненти, в нiй показана можливiсть використання даної технологiї на уроках фiзики при розвитку елементiв критичного мислення учнiв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/454
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp-186.pdf195,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.