Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/485
Название: Інструктивно-методичні рекомендації до практичних занять з курсу "Загальна психологія"
Другие названия: навч.-метод. посіб. для студ. філол. ф-ту рівня вищ. освіти (бакалавр) спец. 014 середня освіта (Мова і література (англ., нім.))
Авторы: Девіс, Л. А.
Кормишев, М. В.
Ключевые слова: загальна психологія
практичні заняття
самостійна робота студентів
питання на іспит
Дата публикации: 2020
Издательство: [б. в.]
Краткий осмотр (реферат): Навчально-методичний посібник містить пояснювальну записку,програмний матеріал для вивчення дисципліни загальної психології, методичні матеріали для практичних занять і виконання самостійної, індивідуальної роботи та список рекомендованої літератури до курсу.
Описание: ЗМІСТ ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ...................................................................... 4 РОЗДІЛ I. МАТЕРІАЛИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ ............................................................................. 5 1.1. ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ............................. 5 1.2. ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ З ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ......................... 7 ЗАНЯТТЯ 1. Методологічний підхід, принципи та становлення психології як науки ....................................................................................... 7 ЗАНЯТТЯ 2. Предмет, задачі та методи загальної психології ................ 10 ЗАНЯТТЯ 3. Особистість та її розвиток. .................................................. 13 ЗАНЯТТЯ 4. Емоційно-вольова сфера особистості. ................................. 15 ЗАНЯТТЯ 5. Відчуття та сприймання. ...................................................... 16 ЗАНЯТТЯ 6. Пам’ять та її розвиток......................................................... 18 ЗАНЯТТЯ 7. Міслення особистості. ......................................................... 20 ЗАНЯТТЯ 8. Індивідуально-психологічні особливості особистості (темперамент, характер та здібності). ........................................................ 22 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ . 24 2.1. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО СКЛАДАННЯ ФОРМАЛІЗОВАНИХ СХЕМ 2.2. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО РОБОТИ ІЗ НАВЧАЛЬНОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ ТА ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ. .............................................. 54 2.3. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ОФОРМЛЕННЯ РЕФЕРАТИВНИХ РОБОТ ............................................................................................................. 56 2.4. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО РОБОТИ ІЗ НАВЧАЛЬНОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ ТА ПЕРШОДЖЕРЕЛАМИ ............................................... 60 2.5. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ОФОРМЛЕННЯ РЕФЕРАТИВНИХ РОБОТ ............................................................................................................. 62 2.6. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ ................. 64 2.7. ВИМОГИ ДО ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ.................................... 66 2.8. КРИТЕРІЇ ПЕРЕВЕДЕННЯ БАЛІВ У ДЕРЖАВНУ ОЦІНКУ ............. 67 2.9. ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ............................................................................................... 68 2.10. ВИМОГИ ДО ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ .................................. 69 ПИТАННЯ НА ІСПИТ З ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. ........................... 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...................................................... 72
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/485
Располагается в коллекциях:Навчальні видання



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.