Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/560
Title: Формування ІКТ-компетентності майбутніх тьюторів у дистанційній освіті
Authors: Глазова, В.
Гарань, Н.
Сліпцова, Н.
Keywords: тьютори
компетентність
дистанційна освіта
інформаційно-комуннікаційні технології
Issue Date: 2020
Publisher: [б. в.]
Abstract: У реаліях сьогодення, коли відбувається процес трансформації освітнього простору України, реформування всіх рівнів освіти, а також упровадження загальносвітових стандартів змістовно об'єктивується завдання формування компетентнісних якостей майбутніх педагогів. Це обумовлено особливостями педагогічної діяльності, що відображає специфіку професійного мислення та багатофункціональність завдань, вимагаючих універсальності знань, умінь і навичок. Саме сформовані компетенції передбачають розвиток здатності до результативної поведінки на сучасному ринку праці за рахунок готовності до професійної мобільності, самоосвіти, вправного прогнозування, планування, реалізації та коригування власної кар'єри. Останніми роками провідні українські науковці активно обговорюють аспекти реалізації тьюторства в освіті. Реалії сьогодення наявно демонструють недостатність використання у тьюторських практиках інноваційних технологій навчання та виховання, тож на сучасному етапі особливої актуальності набувають завдання включення в тьюторський супровід дистанційного навчання та сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Description: Глазова В. Формування ІКТ-компетентності майбутніх тьюторів у дистанційній освіті / В. Глазова, Н. Гарань, Н. Сліпцова // Science and Practice of Today : Abstracts of IX International Scientific and Practical Conference (Ankara, Turkey, 16-19 november, 2020). - London, Ankara, Turkey. - P. 451-454.
URI: http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/560
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.