Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/596| Title: | Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Історія розвитку теорії та практики освіти дорослих і андрагогіки» |
| Other Titles: | для здобувачів другого (магістерського) рівня вищ. освіти за освітньою програмою «Педагогіка вищої школи» спец. 011 "Освітні, педагогічні науки" денної та заочної форми навчання |
| Authors: | Топольник, Я. В. |
| Keywords: | освіта дорослих андрагогіка |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | ДВНЗ "ДДПУ" |
| Abstract: | Методичні вказівки укладено відповідно до освітньої програми «Педагогіка вищої школи» та навчального плану підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки. У виданні відображено зміст силабусу та робочої навчальної програми «Історія розвитку теорії та практики освіти дорослих і андрагогіки», подано навчально-методичні матеріали передбачені для засвоєння теоретичного матеріалу, інструктивно- методичні матеріали до практичних занять, дидактичне забезпечення самостійної роботи, критерії та методи оцінювання програмних результатів відповідно до сучасних тенденцій освітнього процесу в закладі вищої освіти. |
| Description: | Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Історія розвитку теорії та практики освіти дорослих і андрагогіки» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищ. освіти за освітньою програмою «Педагогіка вищої школи» спец. 011 "Освітні, педагогічні науки" денної та заочної форми навчання / уклад. Я. В.Топольник. - Слов'янськ: ДВНЗ «ДДПУ», 2020. - 338 с. |
| URI: | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/596 |
| Appears in Collections: | Навчальні видання |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Топольник Я.В. Метод.вказівки Історія розвитку теорії та практики освіти дорослих і андрагогіки, 2020.pdf | 3,2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.