Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/658
Назва: | Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених |
Автори: | Топольник, Я. В. Гарань, Н. С. Сипченко, О. М. Фатальчук, С. Д. |
Ключові слова: | академічна доброчесність вища освіта плагіат професійна етика шахрайські дії порушення академічної доброчесності |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах реформування освіти України, модернізації її змісту, зміни формату в руслі сучасних загальноєвропейських тенденцій та згідно з потребами й вимогами суспільства особливого зна- чення набуває питання академічної доброчесності, що ґрунтується на затверджених нормах і кра- щих досягненнях світової науки, історії, культури. Представлене дослідження висвітлює й узагаль- нює думки, уявлення та досвід закордонних науковців із різноманітних аспектів і проблем академічної доброчесності. Так, у проаналізованій статті Ахмеда Хаула з університету Шарджі висвітлюються виклики, що стоять перед закладами вищої освіти Азії та Близького Сходу, пропонуються страте- гії, які можна реалізувати для впровадження цінностей академічної доброчесності та запобігання можливим порушенням. Представлено пропозиції Мохамеда Ю. Маттара з юридичного коледжу Університету Катару, як через міжнародні стандарти акредитації та забезпечення якості освіти впроваджувати академічну доброчесність. Ученим доведено, що академічна доброчесність – голов- ний чинник в ухваленні рішення щодо акредитації освітнього закладу та його можливого рейтингу. Також авторами досліджено відмінності академічної мотивації між здобувачами Сполучених Штатів Америки й України у зв’язку з їхніми моральними переконаннями та поведінкою щодо шахрайства або залучення до хибних практик; подано аналіз публікації Ф. Еллін і К. Філліпс щодо академічної нечес- ності серед здобувачів освіти на Барбадосі. Розглянуто практичні розробки й оцінки національних семінарів академічної доброчесності для сектору вищої освіти в Австралії. Підсумком статті є думка про те, що саме сприяння й активна підтримка академічної доброчес- ності є важливою проблемою для освітніх закладів України. Особливої актуальності проблема набула в реаліях сучасного освітнього середовища, де повсюдним став вільний доступ до будь-якої інформа- ції, що дозволяє безкарно присвоювати інтелектуальну власність. Для ефективної боротьби з ака- демічно недоброчесною поведінкою учасників освітнього процесу необхідно забезпечити їх знаннями та відповідними навичками для запобігання академічно неправомірним проявам, елімінації таких. |
Опис: | Топольник Я. В. Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених / Я. В. Топольник, Н. С. Гарань, О. М. Сипченко, С. Д. Фатальчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76. Т.3. - 135-139. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/658 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених, 2021.pdf | 243,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.