Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/658
Назва: Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених
Автори: Топольник, Я. В.
Гарань, Н. С.
Сипченко, О. М.
Фатальчук, С. Д.
Ключові слова: академічна доброчесність
вища освіта
плагіат
професійна етика
шахрайські дії
порушення академічної доброчесності
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В умовах реформування освіти України, модернізації її змісту, зміни формату в руслі сучасних загальноєвропейських тенденцій та згідно з потребами й вимогами суспільства особливого зна- чення набуває питання академічної доброчесності, що ґрунтується на затверджених нормах і кра- щих досягненнях світової науки, історії, культури. Представлене дослідження висвітлює й узагаль- нює думки, уявлення та досвід закордонних науковців із різноманітних аспектів і проблем академічної доброчесності. Так, у проаналізованій статті Ахмеда Хаула з університету Шарджі висвітлюються виклики, що стоять перед закладами вищої освіти Азії та Близького Сходу, пропонуються страте- гії, які можна реалізувати для впровадження цінностей академічної доброчесності та запобігання можливим порушенням. Представлено пропозиції Мохамеда Ю. Маттара з юридичного коледжу Університету Катару, як через міжнародні стандарти акредитації та забезпечення якості освіти впроваджувати академічну доброчесність. Ученим доведено, що академічна доброчесність – голов- ний чинник в ухваленні рішення щодо акредитації освітнього закладу та його можливого рейтингу. Також авторами досліджено відмінності академічної мотивації між здобувачами Сполучених Штатів Америки й України у зв’язку з їхніми моральними переконаннями та поведінкою щодо шахрайства або залучення до хибних практик; подано аналіз публікації Ф. Еллін і К. Філліпс щодо академічної нечес- ності серед здобувачів освіти на Барбадосі. Розглянуто практичні розробки й оцінки національних семінарів академічної доброчесності для сектору вищої освіти в Австралії. Підсумком статті є думка про те, що саме сприяння й активна підтримка академічної доброчес- ності є важливою проблемою для освітніх закладів України. Особливої актуальності проблема набула в реаліях сучасного освітнього середовища, де повсюдним став вільний доступ до будь-якої інформа- ції, що дозволяє безкарно присвоювати інтелектуальну власність. Для ефективної боротьби з ака- демічно недоброчесною поведінкою учасників освітнього процесу необхідно забезпечити їх знаннями та відповідними навичками для запобігання академічно неправомірним проявам, елімінації таких.
Опис: Топольник Я. В. Питання академічної доброчесності в дослідженнях зарубіжних учених / Я. В. Топольник, Н. С. Гарань, О. М. Сипченко, С. Д. Фатальчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76. Т.3. - 135-139.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/658
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.