Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/659
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГарань, Н. С.-
dc.contributor.authorСипченко, О. М.-
dc.date.accessioned2021-11-01T09:09:50Z-
dc.date.available2021-11-01T09:09:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/659-
dc.descriptionГарань Н. С. Методика викладання дисципліни "академічна доброчесність" у вищій школі / Н. С. Гарань, О. М. Сипченко // Духовність особистості : методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля ; Г. П. Шевченко (голов. ред.). - 2021. - 2 (101) Ч. 2. - 24-35.en_EN
dc.description.abstractУ представленій статті розкрито сучасні методичні прийоми і технології викладання дисципліни «Академічна доброчесність» у вищій школі, виокремлено низку особливостей інтерактивного навчання, що є важливими і цінними у формуванні самомотивації здобувачів. Зміст публікації відображає основні новітні досягнення вітчизняної і зарубіжної педагогіки, що апробовані викладачами кафедри педагогіки вищої школи ДДПУ, доповнені інтерактивними методиками викладання. У публікації зазначено, що швидкі темпи розвитку освітніх технологій, істотне розширення освітньо-інформаційного простору стало не тільки суттєвим кроком вперед до прогресу й оновлення навчального процесу, але і породило практику недолугого використання застарілих методик на тлі освітніх інновацій, що пов’язано з деякою легковажністю та небажанням декого зі здобувачів вищої освіти наполегливо займатись і докладати зусиль в отриманні знань. Таким чином, потреба в утвердженні принципів академічної доброчесності в якості пріоритетних і нагальної необхідності в розробці й упровадженні сучасних методик викладання актуалізує дослідження означеної проблеми. У статті авторами доведено, що підвищення якості викладання згодом допоможе майбутнім фахівцям успішно реалізовувати соціально-освітню місію в українському суспільстві, тобто забезпечувати ефективний професійний і загальнокультурний розвиток здобувачів вищої освіти. Авторами підкреслено, що основним завданням сучасних педагогічних методик має стати формування академічної культури, яке досягається шляхом повернення здобувачів до усвідомленого, наполегливого навчання із дотриманням норм і правил академічної доброчесності та застосуванням інноваційних технологій. У підсумках статті зауважено, що новітні технології не замінюють, а доповнюють вже випробовані та добре зарекомендовані в освітньому процесі вищої школи, і повністю відмовлятись або ігнорувати їх не слід.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.subjectакадемічна доброчесністьen_EN
dc.subjectзаклад вищої освітиen_EN
dc.subjectінтерактивні технологіїen_EN
dc.subjectздобувачі освітиen_EN
dc.subjectметодика викладанняen_EN
dc.titleМетодика викладання дисципліни "академічна доброчесність" у вищій школіen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Наукові публікації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.