Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/669
Назва: Використання соціальної платформи віртуальної реальності ALTSPACE VR в освітньому процесі ЗВО
Автори: Сипченко, О. М.
Ключові слова: вища освіта
дистанційна освіта
віртуальна реальність
соціальні платформи
освітній процес
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Інформаційна доба відкриває перед сучасною вищою освітою низку нових перспективних можливостей, ефективне використання яких сприятиме модернізації освітніх систем, створенню конкурентного освітнього середовища для навчання і підготовки нової генерації фахівців, спроможних конкурувати на сучасному ринку праці. Цифрова трансформація та нові соціокультурні реалії розвитку суспільства стали передумовою виникнення та поширення віртуальної, або альтернативної, реальності (virtual reality, VR). Про це наголошено на Дигітальному конгресі «Наука й навчання в епоху цифрових технологій», який організовано Німецьким культурним центром Goethe-Institut в Україні разом із Посольством Німеччини в Україні й Міністерством освіти та науки України [6]. Експерти обговорювали питання щодо глобальних тенденцій в освіті, використання цифрових технологій у процесі навчання в школі та закладах вищої освіти (далі – ЗВО), індивідуалізації навчального процесу, а також акцентували увагу на ролі гейміфікації та технологіях віртуальної реальності в навчанні.
Опис: Сипченко О. М. Використання соціальної платформи віртуальної реальності ALTSPACE VR в освітньому процесі ЗВО / О. М. Сипченко // Перспективні напрями сучасної науки та освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Слов'янськ, 19-20 трав. 2021 р. / ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т" ; О. Хващевська (відп. ред.). - Слов'янськ : Папірус, 2021. - С. 173-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/669
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.